سفر به اروپا

برنامه سفر کشورهای اروپایی

تور ایتالیا

ایتالیا کشوری افسانه ای است که باید در لیست مقاصد تعطیلات مسافران قرار بگیرد! ایتالیا جاذبه های زیادی برای بازدید کردن دارد: رنسانس، آثار هنری مشهور، موسیقی کلاسیک، معماری خیره کننده، ماکارونی، پیتزا، ژلاتو ... آیا باید بیشتر بگویم؟

ایتالیا نه تنها زادگاه بسیاری چیزها است، بلکه دارای زیبایی های طبیعی نفس گیری است، از دریاچه ها و کوه های شمال تا خط شگفت انگیز ساحلی در هر دو طرف کشور. هر سفری به ایتالیا شگفت انگیز خواهد بود، اما گزینه های برنامه سفر خاص ایتالیا را انتخاب کنید تا سفری فراموش نشدنی داشته باشید. همه آنها گزینه های عالی هستند، اما همه افراد دارای سلایق مختلف هستند و ممکن است یکی از آنها برای نیازها و گروههای شما مناسب تر باشد.

 

اگر در مورد نحوه برنامه ریزی سفر به ایتالیا استرس دارید، نفس عمیق بکشید. هر جایی که انتخاب کنید عالی خواهد بود! وقتی تصمیم گرفتید 10 روز را در ایتالیا بگذرانید، وقت آن است که برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید! این بخش سرگرم کننده است، اما می تواند بسیار استرس زا باشد. حتماً تمام اطلاعات را درباره ایتالیا جمع آوری کنید و هنگامی که انتخاب کردید کدام یک از برنامه های سفر بهترین کار را برای شما انجام می دهد، تمام تحقیقاتی را که می توانید انجام دهید!

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا می تواند یک سوال فریبنده باشد! بهترین زمان برای رفتن به ایتالیا بسته به کاری که می خواهید انجام دهید یا خواهید دید متفاوت خواهد بود. اگر می خواهید کوه های برفی را در دولومیت ببینید یا به اسکی بروید، بدیهی است که در زمستان باید به ایتالیا بروید. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در ساحل بگذرانید، باید در تابستان بروید. تابستان در ایتالیا می تواند گرم، مرطوب و واقعاً شلوغ باشد. بنابراین اگر می خواهید شهرهای بزرگ را ببینید، بهتر است در طول ماه های (آوریل-مه یا سپتامبر-اکتبر) بروید. به نظر من بهترین زمان سال برای بازدید از ایتالیا احتمالاً ماه مه یا سپتامبر است. در انتخاب زمان عزیمت به ایتالیا، ترجیحات خود را در خاطر داشته باشید.

 

تور اسپانیا

همه چیز در مورد این کشور برای مسافرانی که به دنبال تجربیات جدید، غذاهای جدید و دیدن چیزهایی هستند که قبلاً ندیده اند، بسیار جالب است. با فرهنگ جالب و خاص خود و ترکیبی از تاریخ قابل توجه، به نظر می رسد که هیچ دو مکانی در اسپانیا کاملاً یکسان نیست. مطمئناً وقتی سعی می کنید در 10 روز تصمیم بگیرید که در اسپانیا چه کاری باید انجام دهید این کار سخت می شود. از بسیاری از مواردی که هنگام برنامه ریزی سفر خود باید به آن توجه کنید، زمان بازدید است. بسته به فصلی که وجود دارد، شما با آب و هوای متفاوت و سطح شلوغی متفاوتی استقبال می شوید. این بهترین فرصت را برای بازدید از اسپانیا سخت تر می کند، زیرا این امر به شدت با سبک و سیاق سفر شما مرتبط است.

 

به نظر می رسد بسیاری فکر می کنند که تابستان انتخاب آشکار سفر به اسپانیا است. روزهای طولانی تر و آسمان آفتابی می توانند برای گشت و گذار و ناهار خوری در فضای باز در رستوران ها مناسب باشند. اما اسپانیا را در تابستان و یا مشکلاتی که بارسلونا با گردشگری بیش از حد داشته است را دست کم نگیرید. تابستان نیز زمانی است که افراد محلی اغلب تعطیلات خود را می گذرانند و این احساس خیلی از گردشگران را تقویت می کند.

هر دو طرف تابستان، زمان بسیار شاد تری برای بازدید از اسپانیا، فصل گردشگری است. با مراجعه به بازدید در ماه آوریل تا ژوئن، یا سپتامبر و اکتبر، جمعیت را پر کرده و گرمای شدید فصل پراهمیت را تجربه خواهید کرد. در جای آنها، شما باید از آب و هوای مناسب برای فضای بیرون و خطوط مناسب تر در جاذبه های مهم برخوردار شوید. حال اگر به دنبال فرار در زمستان هستید، ممکن است اسپانیا پاسخ شما باشد. قابل توجه تر از اکثر اروپا در حال حاضر، شما نباید در آب و هوای خنک و یا پیدا کردن محل اقامت مناسب تر مشکلی برای گشت و گذار در این منطقه داشته باشید. تنها نکته ای که باید در زمستان به خاطر داشته باشید این است که برخی از جاذبه های خاص ممکن است ساعت باز شدن را کاهش داده باشد.

 

تور فرانسه

فرانسه کشوری است که تنوع باورنکردنی جاذبه های گردشگری را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. پاریس یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران و یکی از پر بازدیدترین شهرها در جهان است. برخی از افراد برای سفر خود یک طرح آسان دنبال می کنند.

فرانسه چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از خرابه های رومی گرفته تا کلیساهای رنسانس و شهرهای فرانسه از نظر فرهنگ و تاریخ غنی هستند. مراکز تاریخی همیشه به خوبی نگهداری می شوند و باعث می شوند احساس کنید که به موقع برمی گردید! این 2 هفته در برنامه سفر فرانسه بهترین تاریخ و فرهنگ این ملت جذاب را به شما نشان می دهد. از آمفی تئاترهای رومی گرفته تا سالهای قرن 15، برنامه سفر 14 روزه فرانسه برای مسافرانی که می خواهند داستانهای جذاب این کشور محبوب اروپایی را کشف کنند مناسب است.

 

همه باید حداقل یکبار در زندگی خود به فرانسه بروند. هنگامی که به آنجا رسیدید، تصمیم گیری در مورد دیدن و انجام این کار می تواند یک چالش لذت بخش باشد. فرانسه به دلیل غذای خود، مد و سرگرمی معروف شده است. این کشور زیبایی خارق العاده ای را ارائه می دهد، از دریا گرفته تا کوهستان، نه اینکه تپه های پوشیده از تاکستان ها را ذکر کنیم، اگر این کافی نباشد، موزه های هنری عالی وجود دارد، میادین نبرد جنگ جهانی اول و دوم که اکنون به طور آرام در صلح و دژ معروف است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای اروپا با آژانس هواپیمایی آیشم تماس بگیرید.

02122277790

 

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید