خرید اینترنتی عطر

تخفیف ویژه فروش آنلاین عطر از تام فورد تا کرید اونتوس

استفاده از عطر و ادکلن های مناسب این روزها آنقدر مهم شده است که تقریباْ غیرممکن است کسی تاثیری که می توان با استفاده از آنها بر روی دیگران گذاشت را تکذیب کند.

عطر و ادکلن ها سابقه ی طولانی در تاریخ بشریت دارند، و از ابتدای شروع شکل گیری تمدن ها، انسان ها با استفاده از روش های مختلف اقدام به بدست آوردن خوشبو کننده ها می کردند.

اما امروزه روش های مختلفی در شرکت ها و تولیدکنندگان عطر و ادکلن بکار برده می شود که می توانند عطرها را با دردسرهای بسیار کمتر و ساده تر تولید کرده و در اختیار بازار جهانی قرار دهند.

آسان تر شدن نحوه تولید عطرها باعث شده تا نمایندگان و فروشندگان عطرهای برتر دنیا مثل عطرهای تق هرمس بسیار افزایش پیدا کند و بازار رقابتی برای فروش بیش تر محصولات داغ تر شود.

 

در این مقاله، عطر فرید که یکی از معتبرترین و باتجربه ترین فروشندگان آنلاین و حضوری عطر است، قصد دارد چهار عطر برتر دنیا را به شما عزیزان بطور کامل معرفی نماید.

تمامی عطر هایی که در این مقاله مشاهده می کنید از تخفیف های ویژه ای در وب سایت عطر فرید برخوردار می باشند و شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه از این تخفیف ها برخوردار شوید.

 

تق هرمس

اولین عطری که به آن اشاره می کنیم عطر پر آوازه و شناخته شده ی تق هرمس است که شرکت سازنده ی آن یعنی هرمس (Hermes) اصالتاْ یک کمپانی فرانسوی است. در واقع نام این عطر Terre d’Hermes (تر د هرمس) است، اما تلفظ حرف «ر» در زبان فرانسوی «ق» می باشد.

هرمس تا به حال بیش از 90 نوع عطر مختلف با برند هرمس وارد بازار کرده است که عطر تق معروف ترین و شناخته شده ترین آنهاست.

این کمپانی از سال 1837 میلادی کار خود را شروع کرد و در سال 1951 بطور رسمی وارد بازار عطر و ادکلن شد.

* بررسی عطر تق هرمس

عطر تق هرمس، معروف ترین عطر کمپانی بزرگ هرمس، دارای رایحه ای تند و تلخ است که در کنار آن می توان حس و حال عطر چوبی را نیز از آن دریافت کرد. خرید عطر تق هرمس بهترین انتخاب برای کسانی است که عطر و ادکلن خود را مناسب فصل انتخاب می کنند و از آنجایی که در فصل تابستان هستیم، این عطر یک انتخاب ویژه خواهد بود.

خود کمپانی هرمس در زمان معرفی این عطر گفته است که آن را خصوصاْ برای آقایان مدرن و شهری ساخته است تا ذهن آنها را از شلوغی ها و ازدحام های شهری رها سازد.

خانواده بویایی این عطر جزء خانواده ی سرخس ها می باشد و اگر شما هم به عطرهای چوبی علاقه داشته باشید، به راحتی نمی توانید از کنار عطر و بوی جادویی آن عبور کنید.

 

* رایحه های عطر تق د هرمس

بطور کلی سه نت اصلی در تشکیل بوی عطر تق هرمس دخیل هستند. زمانی که برای اولین بار این عطر را روی لباس یا محل نبض خود اسپری کنیم، اولین بویی که به سرعت به مشام ما خواهد رسید بوی پرتقال و گریپ فروت خواهد بود. بوی مرکباتی و شیرین این رایحه وظیفه دارد حس آرامش و راحتی را به ما و اطرافیانمان القا کند.

پس از گذشت مدتی نت های دوم خود را آشکار می کنند که متشکل از بوی فلفل سیاه و گل شمعدانی هستند. یک ترکیب جذاب با تضادی هنرمندانه که می تواند باعث افزایش روحیه افرادی شود که بوی آن را حس می کنند.

در آخر پس از اینکه ماندگارترین نت این عطر یعنی نت میانی کمرنگ شد، نت سوم که دارای رایحه گیاه پاتجولی، سدر و علف وتیور است باعث می شود که جدیت و جذبه ی این عطر و صاحب آن دو چندان شود. این نت که نت سوم است تا زمانی که ماندگاری تق هرمس به اتمام برسد همراه شما خواهد بود.

 

بطور خلاصه می توانید رایحه ها و نت های این عطر را در ادامه مشاهده نمایید:

  • نت ابتدایی : پرتقال، گریپ فروت
  • نت دوم : گل شمعدانی و فلفل
  • نت سوم : نعناع، سدر، خس خس و بنزوئین

عطر فرید از جمله اصلی ترین و بزرگ ترین ارائه دهندگان عطر اورجینال تق هرمس و اسانس عطر درجه یک آن می باشد. شما عزیزان نیز می توانید جهت برخورداری از تخفیف ویژه این عطر و خرید آن به وب سایت عطر فرید مراجعه نمایید.

 

عطر تام فورد گری وتیور

عطر بعدی که معرفی می کنیم یک شاهکار به تمام معنا از کمپانی شناخته شده و پر آوازه ی تام فورد به نام گری وتیور (Grey Vetiver) است. عطر گری وتیور یک عطر مردانه با رایحه ی چوبی و معطر است که تام فورد آن را مناسب فصل های بهار و تابستان طراحی کرده است.

* شیشه عطر تام فورد گری وتیور

جذابیت ویژه ی این عطر جدا از رایحه ی خنک و دلنشین آن، شیشه ی عطر جذاب و مردانه ی آن است. این شیشه کلاسیک هوشمندانه و در عین حال کلاسیک طراحی شده است.

یک شیشه ی سفید مات و در عین حال جذاب و زیبا که تنها نوشته ی روی آن نام برند و عطر آن یعنی TOM FORD Grey Vetiver است که در یک کادر نقره ای رنگ قرار گرفته و قابل مشاهده است.

بالای شیشه یک حلقه ی نقره ای و کمی بالاتر مجددا حلقه ای سفید رنگ، درب شیشه را از آن جدا کرده است.

در آخر درب بطری را مشاهده می کنیم که نسبت به اندازه ی شیشه اندازه ی کوچک تری داشته و به خوبی بر روی آن سوار شده است.

 

* روایح تام فورد گری وتیویر

اولین بویی که گری وتیور به ما ارائه می کند بوی گریپ فروت، مریم گلی و شکوفه ی پرتقال خواهد بود. این ترکیب ترش و شیرین حس و حالی شاداب و طراوت بخش را به ما هدیه می کند تا در ابتدای روز خود انرژی کافی داشته باشیم.

بعد از اینکه نت آغازی به اتمام رسید، نت های میانی که ترکیبی هنرمندانه از ریشه گل زنبق، فلفل پیمنتو و جوز هندی است آغاز می شود. این ترکیب تند و جادویی می تواند انرژی مثبت بسیار زیادی به ما منتقل کند. نت میانی در این عطر نیز طولانی ترین نت خواهد بود.

در انتها علف وتیور، روایح چوبی، عنبر و خزه اوکموس رایحه ی انتهایی را به ما هدیه می کنند و جایگزین نت میانی می شوند. هدف از طراحی این نت، ایجاد حس تمرکزی عمیق و تازگی و نشاط در صاحب عطر است.

 

سه نت اصلی این عطر به همراه روایح آنها را می توانید در ادامه بصورت خلاصه مشاهده نمایید:

  • رایحه اولیه: مریم گلی، گریپ فروت، شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: دانه جوز هندی، فلفل فرنگی (شیرین)، ریشه زنبق
  • رایحه پایه: وتیور، کهربا، نمونه های چوبی، خزه بلوط
  •  

عطر شنل چنس او تندر

کمپانی شنل (Chanel) دیگر کمپانی محبوبی است که عطرهای آن به خوبی شناخته شده است. رایحه عطر شنل چنس او تندر بسیار شیرین، ملایم و نرم است و در دسته عطرهای آروماتیک و گل های معطر و میوه ای قرار می گیرد.

نت اولیه این محصول از رایحه های گریپ فروت و به تشکیل شده است که حس و حال تابستانی و مرکباتی را به ما می دهد و می تواند باعث افزایش حس اعتماد به نفس صاحب عطر شود.

بعد از آن، در رایحه دوم می توان گل سنبل و گل یاس را استشمام کرد، که ضمن ایجاد حس آرامش، حس شادابی را نیز در اواسط روز در ما به وجود می آورد و باعث می شود خستگی یک روز را به راحتی در کنیم.

در انتها رایحه های کهربا، مشک، درخت سدر و گل زنبق در نت پایانی با ما همراه می شوند که هدفشان ایجاد یک آرامش روانی عمیق و حسی خوشایند در انتهای روز ما می باشد که می تواند به ما کمک کند پس از گذراندن یک روز کاری به تفریح و ادامه ی روز بپردازیم.

  • رایحه ابتدایی : گریپ فروت، به
  • رایحه میانی : گل سنبل، گل یاس
  • رایحه پایانی : کهربا، مشک، گل زنبق، درخت سدر

 

کرید اونتوس مردانه

عطر کرید اونتوس مردانه به جرات جزء پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار عطر و ادکلن به شمار می رود که توسط کمپانی سلطنتی و بزرگ Creed ساخته و به بازار عرضه شده است.

کرید اونتوس شاهکار دست عطرساز افسانه ای یعنی اولیویِر کرید (Olivier Creed) می باشد که محصولات و شاهکارهای هنری بسیاری نظیر کرید اونتوس تولید کرده است.

* روایح عطر کرید اونتوس مردانه

عطر اونتوس یک محصول خنک و تلخ است که می تواند بهترین گزینه برای فصل های گرم تابستان به شمار برود. همچنین این عطر در گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای قرار می گیرد که دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی می باشد.

 

روایح تشکیل دهنده ی این عطر با کیفیت و مرغوب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

  • رایحه اولیه : ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • رایحه میانی : رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی
  • رایحه پایه : وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

تمامی عطرهای معرفی شده در این مقاله را می توانید با تخفیف هایی استثنایی در وب سایت عطر فرید مشاهده نموده و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

https://atrefarid.com

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید