تور اروپا

تور زمینی اروپا شامل چه کشور هایی می شود؟

تور زمینی اروپا، یکی از پر طرفدار ترین تورهایی است که بلیط های آن توسط شرکت های گردشگری به فروش می رسد. علاقمندان به این نوع مسافرت های خارجی، شاید از خود بپرسند که تور زمینی اتحادیه اروپا شامل چه کشورهایی می شود؛ چرا که ده ها کشور مختلف در این قاره وجود دارند و مسافران با استفاده از ویزای شینگن می توانند به خاک اکثریت آن ها وارد شوند. در ادامه مطلب، قصد داریم کشورهای موردنظر برای گردش در تور زمینی اروپا را به شما معرفی کنیم.

 

محبوب ترین کشور های تور زمینی اروپا

همان طور که می دانید، برنامه گردش هر کدام از تورهای زمینی اروپا کاملا متفاوت است و هر کدام برخی از کشور های حوزه شینگن را در برنامه خود قرار می دهند. به همین دلیل باید اطلاعات و برنامه ریزی انجام شده برای تور زمینی اروپا را به خوبی مطالعه کنید تا بدانید کدام کشورها سر راهتان قرار دارد. با این وجود، محبوب ترین کشور های حوزه شینگن برای مسافران خارجی را به شما معرفی می کنیم تا هر کدام از این موارد را در نظر داشته باشید:

 

  • فرانسه

زمانی که صحبت از یک کشور زیبا و رمانتیک پیش می آید، نام فرانسه در ذهن تمام افراد نمایان می شود. کشور فرانسه به دلایل مختلف در سال های اخیر توانسته شهرهای خود را جزو اصلی ترین شهرهای توریستی در کل قاره اروپا کند؛ به خصوص شهرهای مشهور چون پاریس که سالانه میلیون ها توریست را به خود جذب می کند. فضای رمانتیک و عاشقانه کشور فرانسه باعث شده تا سفر به این کشور اولویت تمام افراد متاهل باشد. لیدر تور زمینی اروپا باید تمام جاذبه های گردشگری کشور فرانسه را بشناسد تا گردش در فرانسه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

 

  • هلند

هلند، کشوری زیبا در اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است که به دلیل داشتن مزارع با گل های رنگارنگ و دوچرخه های متنوع و زیاد شهرت دارد. آمستردام به عنوان پایتخت کشور هلند توانسته نظر بسیاری از اتباع خارجی را جلب کند. به طوری که هزاران نوع تور زمینی اروپا از کشورهای مختلف به سمت شهر آمستردام به حرکت در می آید. از آن جایی که هلند یکی از مقاصد محبوب و احتمالی است که عمده تور های زمینی اروپا عبور و ماندن در آن را یکی از اولویت های خود قرار داده اند.

 

  • بلژیک

یکی از کشورهای کوچک و دیدنی در حوزه شینگن، کشور بلژیک است که در کمال تعجب در بین اولویت های بسیاری از افراد دیده نمی شود. یک بار سفر به شهر بروکسل که در قلب کشور بلژیک واقع شده و پایتخت آن است، باعث علاقه به تجربه مجدد حضور در این کشور می شود. از آن جایی که بسیاری از افراد این تجربه را داشته اند، به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یک تور زمینی اروپا باشید که از مسیر بروکسل نیز بگذرد تا شما لذت تماشای معماری این کشور را تجربه کنید.

 

 

  • سوئیس

ثروتمندترین کشور اروپا، کشور سوئیس است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری بی نظیر در بین اتباع خارجی محبوبیت دارد. این کشور که در کنار کوه های آلپ و آبشار های مشهور این مناطق قرار گرفته، آب و هوای خارق العاده ای دارد. با وجود این که شهر برن به عنوان پایتخت کشور سوئیس عنوان می شود، اما بسیاری از توریست ها برای حضور در زوریخ و ژنو علاقه بیشتری از خود نشان می دهند؛ چرا که این شهرها از نظر آب و هوا و جاذبه های گردشگری در سطح اروپا بی رقیب است.

 

  • ایتالیا

در حال حاضر کشور ایتالیا به دلیل داشتن تاریخچه بسیار طولانی، یکی از قدیمی ترین کشورهای قاره اروپا شمرده می شود. با این وجود، به نظر می رسد مراکز تاریخی و سازه های قدیمی در کشور ایتالیا بیش از هر کشور دیگری در جهان باشد؛ بنابراین توصیه می کنیم حتما در تور زمینی اروپا سری به شهر رم بزنید. البته شهر های توریستی محبوب همانند ونیز، فلورانس و جنوا هم در کشور ایتالیا محبوب هستند و می توانید هر کدام از آن ها را به لیست سفر خود اضافه کنید.

 

  • آلمان

زمانی که صحبت از تکنولوژی به میان می آید، نام آلمان در سرتاسر اتحادیه اروپا به چشم می خورد. از آن جایی که این کشور نیز در حوزه شینگن قرار دارد، شما قادر هستید تا پس از اخذ ویزای شینگن در شهرهای مختلف آلمان حضور پیدا کنید؛ بنابراین بهتر است ابتدا شناخت کاملی از شهرهای مهم و زیبای این کشور به دست بیاورید. شهرهای مونیخ، هامبورگ، برلین و کلن، از جمله محبوب ترین شهرهای کشور آلمان هستند که سالانه میلیون ها توریست به آن ها سفر می کنند.

 

  • دانمارک

اوج لذت از زندگی را می توان در کشور دانمارک تجربه کرد. کشوری که از لحاظ اقتصاد و آرامش غنی است و همواره می توان آن را در بین برترین کشور های جهان از زوایای مختلف مشاهده کرد. قرار گرفتن کشور دانمارک در حوزه شینگن، اتفاقی است که امکان حضور یافتن مسافران ایرانی در کشور دانمارک به صورت متعدد را فراهم می کند؛ چرا که افراد می توانند همواره با تور زمینی اروپا، در شهر کپنهاگ دانمارک حضور پیدا کرده و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنند.

 

 

  • اتریش

آخرین کشور محبوب در تور زمینی اروپا که می خواهیم به شما معرفی کنیم، کشور اتریش است که در کنار کشور آلمان قرار دارد. به همین دلیل عمده تورهای زمینی شرایط حضور یافتن در اتریش و آلمان را یکی پس از دیگری برای مسافران فراهم می کنند. شهر وین، پایتخت کشور اتریش است که به دلیل تاریخچه نزدیک به موسیقی به عنوان شهر موسیقی در اروپا شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه شانس مشاهده جاذبه های گردشگری وین را از دست ندهید.

 

در مطلب فوق، شما با کشورهای تور زمینی اروپا آشنا شدید تا در صورت تمایل، نسبت به خرید بلیط تور زمینی اروپا اقدام کنید.

 

ایان رپرتاژ آگهی

 

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست 

 

 

 

اینها را هم بخوانید