تی ان تی

تی ان تی؛ برنامه جدید حامد آهنگی در فیلیمو

برنامه «تی‌ان‌تی» یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در ژانر رئالیتی شو، خانوادگی و مسابقه تولید شده است. کارگردان این برنامه «حامد آهنگی» می‌باشد و تهیه کنندگی آن را «محمد رضائیان» برعهده دارد. حامد آهنگی طی چند سال اخیر با طنازی خود در تلویزیون و رسانه‌ها به محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود آثار کاری او مثل برنامه تی ‌ان ‌تی نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در ادامه درباره برنامه تی ان تی و ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم.

 

درباره ویژه برنامه تی ان تی

ویژه برنامه تی ان تی، برنامه‌ای متناسب با حال و هوای تعطیلات نوروز است و قصد دارد با برگزاری انواع مسابقه و چالش تماشاگران را سر جای خود میخکوب کند. حامد آهنگی به عنوان کارگردان و مجری این برنامه فعالیت می‌کند. آخرین اخبار نشان می‌دهد این برنامه از میهمانان مختلف و هنرمندان مثل بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست‌ها دعوت به عمل آورده است. این برنامه در سی قسمت تولید شده است. اخیراً حامد آهنگی با برنامه‌هایی مانند شباهنگی تاثیر بسیار زیادی بر مخاطبین گذاشت.

 

بخش های مختلف برنامه تی ان تی

ویژه برنامه تی‌ان‌تی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در ادامه برای شما بیان خواهد شد.

 

اجرای زنده موسیقی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ویژه برنامه تی‌ان‌تی، اجرای زنده موسیقی است. در این برنامه گروه‌های مختلف موسیقی به صورت زنده اجرا می‌کنند که جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبین خواهد داشت. با این حال، به نظر می‌رسد این بخش از مجموعه تاثیر بسیار زیادی بر تغییر فضا و حال و هوای تماشاگران داشته باشد.

 

گفتگو با هنرمندان

از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تی‌ان‌تی، گفتگو با هنرمندان است. در هر قسمت، یک هنرمند محبوب کشور دعوت می‌شود و مجری برنامه یعنی حامد آهنگی با او گفت‌وگو می‌کند. برای افزایش جذابیت برنامه، از همه گروه‌های هنرمندان دعوت به عمل آمده است. به عنوان مثال، تعدادی از میهمانان برنامه شامل بازیگران هستند. همچنین خوانندگان محبوب کشوری نیز در ویژه برنامه تی ان تی ۱ دعوت شده‌اند. حامد آهنگی با برخی از فوتبالیست‌های معروف و ورزشکاران نیز گفت‌وگو می‌کند. برخی از مهمانان تی‌ان‌تی شامل موارد زیر هستند:

 

«جواد یساری»، «امید حاجیلی»، «مسعود صادقلو»، «علیرضا بیرانوند»، «عباس جمشیدی فر»، «یوسف تیموری».

 

چالش و مسابقه

از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تی‌ان‌تی، چالش و مسابقه است. همانطور که گفته شد، این برنامه در ژانر رئالیتی شو، خانوادگی و مسابقه تولید شده است. مسابقه و چالش با عنوان سومین بخش این برنامه، باعث افزایش جذابیت مجموعه تی‌ان‌تی می‌شود.

 

 برگزاری چالش و مسابقه باعث می‌شود سایر بخش‌های برنامه مثل گفت‌وگو با میهمانان، هنرمندان یا اجرای موسیقی زنده برای مخاطب خسته کننده نباشد. هدف اصلی تولید برنامه این است که هیجان و شادی را در تعطیلات نوروز در مخاطبین افزایش دهد. از روز سوم عید نوروز به بعد، تمامی قسمت‌های برنامه با روال عادی و طبق برنامه ریزی پیش می‌رود. اما دو قسمت اول یعنی روز اول و روز دوم عید به صورت ویژه برنامه ساخته شده و همراه با سرگرمی‌های جذاب و مهیج برای مخاطبین است.

 

نقد و بررسی برنامه تی ان تی

از نظر تولید کنندگان برنامه تی‌ان‌تی، هدف برنامه ایجاد یک محیط شاد و سرگرم کننده برای مخاطبین به خصوص در تعطیلات نوروز است. این ویژه برنامه یک پکیج کامل برای افرادی است که برنامه خاصی برای سپری کردن اوقات فراغت در تعطیلات نوروز ندارند. این دسته از افراد می‌توانند قسمت‌های مختلف برنامه تی ان تی را دنبال کنند.

 

 نمونه کارهای قبلی حامد آهنگی و محمدرضا رضائیان طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند. به طور کلی، محمدرضا رضاییان به ساخت برنامه‌های سرگرمی و چالشی علاقه بسیار زیادی دارد و حامد آهنگی نیز مهارت زیادی در زمینه اجرای مسابقه و برنامه‌های پرنشاط دارد. بنابراین ترکیب همکاری این دو نفر می‌تواند یک کار فوق العاده و منحصر به فرد در نوروز ۱۴۰۲ ایجاد کند.

 

 

درباره کارگردان و مجری برنامه

کارگردان و مجری برنامه تی‌ان‌تی، حامد آهنگی است که در ۱۷ تیر ۱۳۵۸ متولد شد. محل تولد حامد آهنگی بندر انزلی است. او بیشتر عمر خود را به عنوان بازیگر و کمدین به ایفای نقش پرداخت. آهنگی از همان سنین کم به نویسندگی و بازیگری علاقه داشت. به همین دلیل، این رشته را به صورت تخصصی تا مقطع دکترا ادامه داد و دارای مدرک دکترای رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است. او در ابتدا در زمینه فوتبال فعالیت می‌کرد، اما بعد از گذشت چند سال مسیر فعالیت خود را تغییر داد و فوتبال را کنار گذاشت.

 

آهنگی از سال ۱۳۷۲ و در سن ۱۴ سالگی وارد تئاتر شد. به دلیل استعداد بی نظیر خود به خصوص در زمینه اجرای کمدی، خیلی زود به شهرت رسید. بعد از مدتی وارد برنامه «شب‌های کیش» شد و از این طریق شهرت بسیار زیادی به خصوص در فضای مجازی پیدا کرد. در سن ۲۸ سالگی یعنی در سال ۱۳۸۶، با یکی از بازیگران تئاتر به نام «صفورا آغاسی» ازدواج کرد. این دو نفر بعد از مدتی در سال ۱۳۹۲ صاحب یک پسر شدند.

 

درباره تهیه کننده برنامه

تهیه کننده برنامه تی‌ان‌تی محمدرضا رضاییان است. او سابقه درخشان در زمینه تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دارد. فعالیت رسمی و حرفه‌ای محمدرضا رضائیان از سال ۱۳۹۴ و با برنامه «عصر خمینی» آغاز شد.

 

 او در این برنامه به عنوان کارگردان فعالیت کرد. برخی از نمونه کارهای درخشان رضاییان شامل «کتاب باز»، «ایرانیوم» و «عصر خمینی» هستند. آثار محمدرضا رضاییان در بسیاری از موارد موضوع منحصر به فردی دارند و به همین دلیل با بیشترین استقبال مخاطبان مواجه می‌شوند.

 

 

نتیجه مطالب

برنامه تی ان تی در نوروز ۱۴۰۲ در سی قسمت از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. ژانر اصلی این ویژه برنامه رئالیتی شو، خانوادگی و مسابقه است. بخش‌های مختلف برنامه شامل مسابقه و چالش، اجرای موسیقی زنده، گفت‌وگو با مهمانان و هنرمندان است. اجرای این ویژه برنامه بر عهده حامد آهنگی و تهیه کننده آن محمدرضا رضاییان است. اگر به برنامه‌هایی با ژانر رئالیتی شو و هیجان انگیز علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه تی ان تی را از دست ندهید. این برنامه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

 

 

اینها را هم بخوانید