خرید ویلای زیباکنار

خرید ویلا با هدف رسیدن به آرامش یا سرمایه گذاری برای آینده؟

داشتن ویلا در شمال کشور همیشه می تواند برای همه مردم رویایی باشد، اما برای رسیدن باید چه مسیری را طی نمود؟ آیا خرید ویلا در شمال کشور و حاشیه دریای کاسپین می تواند یک سرمایه گذاری بلندمدت باشد؟ خرید ویلا در کدام منطقه از شمال کشور می تواند علاوه بر جاذبه های تفریحی، به نوعی موجب سوددهی به ما شود؟ در این مقاله سعی داریم به این موضوع بپردازیم که چرا خرید ویلا می تواند هدفی برای سرمایه گذاری باشد.   زندگی شهری این روز ها بسیاری از افراد را خسته و آزرده کرده است، چه از نظر آلودگی هوا و چه از نظر میزان استرسی که به افراد برای گذران زندگی وارد می شود. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال منطقه ای با آرامش هستند تا علاوه بر دسترسی به امکانات شهری، بتوانند از زیبایی های طبیعت و همچنین زندگی سبز بهره مند شوند. شمال یکی از مناطق کشور ایران است که گزینه اول بسیاری از افراد برای مهاجرت و یا مسافرت های کوتاه مدت است. خرید ویلا در شمال می تواند برای اقامت همیشگی و در صورت نیاز جوابگوی این نیازها باشد. شمال کشور به مناطق مختلفی تقسیم می شود که شما برای خرید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال در میان درخواست هایی که برای خرید و فروش ویلا در شمال وجود دارد، خرید ویلا در زیباکنار و خرید ویلا در گیلان بیشترین میزان درخواست را به خود اختصاص داده اند. در ادامه همراه ما باشید تا با موضوع خرید ویلا در گیلان و شمال و دلایل آن بیشتر آشنا شوید.   نوع زمین و آب و هوا در ناحیه شمالی کشور به دسته های مختلفی تقسیم می شود. در حالت کلی دو نوع منطقه در شمال وجود دارد، ساحلی و کوهستانی.
منطقه ساحلی که عمدتا با بیشترین میزان تقاضا رو به رو است و به همان منطقه ای گفته می شود که دارای چشم انداز ساحلی و دریایی است و همچنین دارای آب و هوای معتدل و نسبتا شرجی می باشد. این منطقه همیشه مورد توجه افراد بوده است، چرا که دریای شمال یکی از جذابیت های اصلی آن است و افراد ترجیح می دهند ویلایی در نزدیکی ساحل دریا داشته باشند. علاوه بر این، در این نوع منطقه عموما میزان دسترسی شما به مراکز تفریحی و خدماتی بیشتر است. به عبارت دیگر علاوه بر این که می توانید لذت بودن در کنار دریا را تجربه کنید، می توانید دسترسی به امکانات شهری را نیز داشته باشید. زمین هایی که در این نوع منطقه وجود دارند عمدتا هم دارای کاربری کشاورزی است و هم این که امکان ساخت و ساز را دارند.   منطقه کوهستانی در شمال، عمدتا دارای زمین هایی با کاربری کشاورزی است. این بزرگترین محدودیتی است که در مورد این منطقه وجود دارد. چرا که بسیاری از افراد، از خرید زمین در شمال، قصد ساخت و ساز را دارند. آب و هوای این منطقه بسیار عالی و بی نظیر است، البته باز هم در فصل زمستان محدودیتی برای شما ایجاد می کند. چرا که بارش بیش از حد برف و باران ممکن است عبور و مرور را برای شما مشکل سازد. چشم اندازهای جنگلی و کوهستانی شمال را با چیز دیگری نمی توان مقایسه کرد. بنابراین اگر به دنبال یک انتخاب منحصر به فرد هستید، منطقه کوهستانی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.   همان طور که گفته شد، اگر شما اطلاعات کافی و درستی در این زمینه نداشته باشید، خرید زمین در شمال، کار پردردسری خواهد شد. برای خرید ویلا در شمال باید از کاربری زمین مطمئن باشید، چرا که اگر اخبار را دنبال کرده باشید، متوجه شده اید که بسیاری از افراد سودجود کاربری زمین را به صورت غیر قانونی تغییر داده اند و شما زمانی متوجه این موضوع می شوید که خیلی دیر شده است. بنابراین خرید ویلای خود را به یک شرکت مطمئن و با تجربه بسپارید.   چرا خرید ویلا در زیباکنار استان گیلان ؟
همان طور که گفته شد خرید ویلا در منطقه ساحلی شمال بسیار طرفدار دارد. گیلان نیز چون منطقه ای جلگه ای در شمال محسوب می شود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در برخی از مراجع در رابطه با شهر گیلان توصیف بسیار زیبایی ارائه شده است : “گیلان شهری تکیه زده بر رشته کوه های البرز است در حالی که آب های متبلور دریای خزر به پای آن می ریزند!” یکی از زیبایی های منحصر به فرد گیلان، وجود مرداب های زیبا است. از جمله مرداب های این منطقه مرداب انزلی و مرداب لنگرود است. همین چشم اندازهای بی نظیر به ارزش مناطق گیلان اضافه می کند و در نتیجه خرید ویلا در زیباکنار استان گیلان را ارزشمند می گرداند. در صورتی که هنگام خرید ویلا زیباکنار با افراد مطمئن و آشنا با این کار مشورت های لازم را انجام دهید، می توانید از خرید خود انتظار سوددهی نیز داشته باشید. بسیاری از افراد سرمایه جمع شده چندین سال خود را صرف خرید ویلا در گیلان می کنند و سپس در یک موقعیت مناسب با فروش آن به سود بسیار چشمگیری دست پیدا می کنند. با توجه به موارد ذکر شده متوجه شدید که چرا خرید ویلا در گیلان علاوه بر دست یابی به زیبایی های مکانی، می تواند به یک سرمایه گذاری سودمند در آینده نیز تبدیل شود. شرکت انبوه سازان مدرن سازه برای رفاه حال مشتریان خود ویلاهای خود را در فاز های مختلف ایجاد کرده است، بنابراین شما با محدودیتی رو به رو نبوده و می توانید متناسب با سلیقه خود، یکی را برای خرید انتخاب کنید. همچنین برای خرید ویلا شهرکی زیباکنار استان گیلان می توانید ابتدا سرمایه ای را پرداخت کرده و سپس با دریافت وام بانکی، مابقی را پرداخت کنید. البته این تنها مزیت خرید ویلا در شرکت مدرن سازه نیست، بهترین قسمت تجربه خرید شما این است که می توانید از مستند بودن سند خود اطمنیان داشته باشید، چرا که سند ویلا از همان ابتدا و بدون واسطه به نام شما خواهد خورد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که نگران مسائل حقوقی سند ملک خود باشید.  
بنابراین اگر به دنبال یک خرید مطمئن به همراه یک سود بزرگ هستید، چرا خرید ویلا در گیلان را انتخاب نمی کنید؟ خوشحال خواهیم شد اگر از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با شما عزیزان در ارتباط باشیم.     درباره شرکت مدرن سازه زیباکنار:
شرکت انبوه سازان مدرن سازه زیباکنار از مهر ماه سال ۱۳۸۶ کار خود را با طراحی و ساخت اولین پروژه شهرک سازی با نام زمرد سبز یک شروع کرد و در مدت زمانی هفت ساله با به پایان رساندن پنج پروژه شهرک سازی توانست به عنوان یک شرکت خوشنام و موفق در عرصه ی ساخت و ساز مطرح گردد. این شرکت با متعهد بودن به ارزش های بنیادین مانند کیفیت، ایمنی و مدیریت هزینه توانست استراتژی های پیشرفت خود را تشکیل دهد و اکنون نام این شرکت اعتماد و کیفیت و مشتری مداری را در اذهان عمومی معتبر می سازد. آدرس وب سایت : modernsaze-co.com  

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید