ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک

راهنمای استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک کد فعال سازی

این روزها استفاده از ارسال کدفعال سازی از طریق SMS و برای تایید شماره موبایل کاربران بسیار رواج پیدا کرده است. در این مقاله میخواهیم در مورد مشکلات و راه حل های قطعی برای ارسال پیامک اعتبارسنجی (پیامک کد احراز هویت شماره موبایل) صحبت کنیم و یکی از مشکلات مهمی که باعث عدم تایید اکثر نرم افزارها و اپلیکیشن ها جهت انتشار در مارکت های اندروید و IOS مانند کافه بازار یا سیبچه و... می شود را بررسی کنیم. هدف از انتشار این مقاله ارائه یک راه حل جامع برای استفاده از پنل اس ام اس جهت راه اندازی سیستم پیامکی تایید شماره موبایل کاربران در اپلیکیشن های اندروید و ios می باشد.

اگر قصد ساخت یک اپلیکیشن را دارید، پیشنهاد ما این است که چند دقیقه وقت بگذارید و  این مقاله را مطالعه کنید تا در مورد نکاتی که برای تایید سریع اپلیکیشن شما در مارکت‌ هایی مانند کافه بازار، سیبچه، مایکت، کندو و... باید رعایت کنید آگاهی کاملی داشته باشید.

 

استارتاپ های زیادی بوده اند که بدلیل عدم تحقیق برای انتخاب وب سرویس پیامک از میان سامانه پیامک های مختلف، موفق به انتخاب بهترین پنل اس ام اس نشده اند و صدمات جبران ناپذیری به آن ها وارد شده است و همچنین به دلیل درخواست کاربران از سایت اپریویو برای معرفی یک سامانه پیامکی جهت راه اندازی سیستم ارسال سریع اس ام اس کدفعال سازی برای تایید شماره موبایل که استانداردهای قابل قبول برای تایید اپلکیشن در کافه بازار، کندو، مایکت و سیبچه را داشته باشد، تصمیم گرفتیم پنل اس ام اس های معتبر را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین سامانه پیامک را معرفی کنیم. ما سعی کردیم اکثر سامانه پیامکی های معتبر ایران را در ساعات مختلف از شبانه روز برای تست سرعت ارسال پیامک وب سرویس بررسی کنیم.

حال می‌خواهیم در مورد نکاتی که هنگام خرید سامانه پیامک باید مد نظر داشته باشید تا بتوانید از سامانه پیام کوتاه برای ارسال اس ام اس کد فعال سازی استفاده کنید، صحبت کنیم و یک راهکار جامع برای سیستم ارسال پیامک کد اعتبار سنجی از طریق وب سرویس به شما معرفی کنیم تا بدون مشکل عبور پیامک از بلک لیست بتوانید با سرعت بالا و کمتر از 3 ثانیه پیامک کد فعال سازی را برای مخاطب خود ارسال کنید.

 

 

در صفحه قوانین کافه بازار آماده است که اپلیکیشن های بی کیفیت در کافه بازار تایید نمی شود. یکی از مواردی که باعث عدم تایید اپ اندروید شما در کافه بازار یا اپ IOS شما در سیبچه می شود، عدم استفاده از سیستم پنل اس ام اس با قابلیت ارسال کد فعال سازی با سرعت بالا است که ملاک ارسال پیامک اعتبار سنجی در کمتر از 20 ثانیه می باشد و اگر پیامک اعتبار سنجی در این مدت به دست کاربر نرسد اپلیکیشن شما در مارکت های اندروید و IOS قابل عرضه نمی باشد. این موضوع از دید تجربه کاربری در اپلیکیشن نیز جالب نیست که کاربر اپلیکشن شما برای ثبت نام در اپ 5 دقیقه معطل شود. به نظر شما کسی حاضر است بیشتر از 30ثانیه برای دریافت کدفعال سازی صبر کند؟ من بعید میدانم!

 

شما می بایست از یک وب سرویس ارسال پیامک قدرتمند برای ارسال اس ام اس کد فعال سازی استفاده کنید که قابلیت ارسال پیامک به شماره های مسدود را نیز داشته باشد. شماره های مسدود به شماره هایی گفته می شود که مشترک با اعلام به اپراتور سامانه پیامک مخابرت، دریافت پیامک تبلیغاتی را برای شماره موبایل خود غیر فعال می کند تا پیامک تبلیغاتی به مشترک ارسال نشود. (در نرم افزار سامانه پیامکی به این شماره موبایل ها که دریافت اس ام اس تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند اصطلاحا بلک لیست گفته می شود.)

برای اینکه بتوانید وب سرویس ارسال پیامک کد احراز هویت را در نرم افزار و اپلیکیشن خود پیاده سازی نمایید، پنل اس ام اس شما باید قابلیت اتصال به وب سرویس پیامکی را داشته باشد تا بتوانید با اضافه کردن کتابخانه مورد نظر به پروژه نرم افزاری سیستم ارسال کد تایید پیامکی را فعال نمایید و مهمترین نکته ای که باید برای استفاده از ارسال کد احراز هویت از طریق پیامک در نظر داشته باشید استفاده از شماره خدماتی است.

 

خط خدماتی چیست؟

اگر درباره خط خدماتی اطلاعاتی ندارید با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی شماره خدماتی یا خط خدماتی بپردازیم. در ابتدا اپراتور مخابرات برای تمامی مشترکینی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده بودند امکان ارسال پیامک از شماره های 1000 - 2000 - 3000 - 5000 و... را غیر فعال کرد. بعضی از سیستم ها مثل بانک ها به مشکل برخورد کردند زیرا افراد پیامک های تبلیغاتی را مسدود می کردند و پیامک های موجودی بانکی به آنها نمی رسید. پس از سال 92 سرشماره های موجود در پنل اس ام اس به دو دسته سرشماره تبلیغاتی و سرشماره خدماتی  تقسیم شد و پس از آن امکان ارسال پیامک با سرشماره تبلیغاتی فقط به افرادی که اس ام اس تبلیغاتی آنها فعال است، میسر شد.

با شماره خدماتی این امکان وجود دارد که  پیامک اطلاع رسانی مانند موجودی حساب بانکی، رمز عبور دومرحله ای از طریق پیامک، ارسال اس ام اس کد تاییده، ارسال پیامک وب سرویس و... امکان پذیر شود.

 

اما گرفتن شماره خدماتی دردسرهای خودش را دارد، شما باید تعهد دهید از این خط خدماتی اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمی کنید و اپراتور همراه اول بابت تعهد نامه از شما سفته میگیرد و ضمنا شما می بایست شرکت حقوقی داشته باشید. این شرایط باعث شده که اکثر اپلیکیشن ها برای ثبت نام کاربر به تایید ایمیل روی بیاورند که نرخ ثبت نام را کاهش می دهد و باعث افزایش کاربران فیک و غیر واقعی می شود، اما شما نگران نباشید همانطور که ابتدای مقاله قول داده بودیم در این مقاله اپریویو یک راهکار برای استفاده از سیستم اعتبار سنجی پیامکی و ارسال کد فعال سازی پیامکی با سرعت بالا به شما نشان می دهیم.

پیشنهاد ما استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس می باشد، این سامانه پیامکی خطوط خدماتی را به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار می دهد و خط خدماتی اشتراکی برای شما بلافاصله بعد از خرید پنل اس ام اس خدماتی فعال است و می توانید برای ارسال کد تایید شماره موبایل از این سیستم استفاده کنید و جالب است بدانید سرعت ارسال کد پیامک اعتبار سنجی در پنل پیامک فراز اس ام اس بسیار زیاد است و طبق تست های انجام شده استانداردهای لازم برای تایید اپلیکیشن در کافه بازار و سیبچه را دارد.

 

پیشنهاد ما برای ارسال پیامک کد فعال سازی استفاده از خط خدماتی بدون سفته فراز اس ام اس است. پنل اس ام اس فراز اس ام اس وب سرویس به زبان های مختلف برنامه نویسی مانند php و c#  و لاراول و node.js و آنگولار و پایتون را در اختیار شما قرار میدهد تا از طریقapi بتوانید نرم افزار خود را به سامانه پیامکی متصل نمایید و پیامک های اعتبار سنجی را با سرعت بالا ارسال کنید تا به دست مخاطب برسد.

برای خرید سامانه پیامک با خط خدماتی اشتراکی به سایت فراز اس ام اس به آدرس https://farazsms.com مراجعه نمایید.

 

اگر شما در رابطه با استفاده از پنل پیام کوتاه و ارسال پیامک OTP تجربه ای دارید یا شرکت پنل پیامکی دیگری را می شناسید که خط خدماتی بدون نیاز به سفته در اختیار کاربرانش قرار می دهد لطفا با به اشتراک گذاری تجربیات خود به کاربران اپریویو کمک کنید تا برای خرید سامانه پیامک انتخاب بهتری داشته باشند و اگر تجربه خرید از فراز اس ام اس را دارید لطفا نظرات خود را با ما و کاربران اپریویو به اشتراک بگذارید تا کاربران سایت بتوانند برای خرید پنل اس ام اس انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

  /پایان رپورتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.  

اینها را هم بخوانید