تخت خواب تاشو

راهنمای محل قرار دادن تخت خواب، تخت خواب تاشو از فروشگاه ایران میز

پس از خرید تخت خواب از فروشکاه ایران میز یکسری نکات وجود دارد که بهتر است آن ها را برای چیدمان رعایت نمایید تا هم احساس آرامش بیشتری داشته باشید و هم اینکه خواب راحتی داشته باشید و یک محیط امن و زیبا برای استراحت خود مشخص نمایید. برای قرار دادن تخت خواب بهتر است کلیشه های معمول را بشکنید و از قوانین چیدمان استفاده نمایید. با این کار خواهید دید که انرژی بسیار عالی در اتاق جریان پیدا می کند و هیچ قسمتی از اتاق خالی نخواهد ماند.

تخت خواب تاشو از جمله لوازم بسیار کاربردی برای خانه های کوچک است که می تواند بسیار هم مورد استفاده قرار گیرد. برای این کار باید تخت خواب را به دیوار متصل کرد تا بتوان برای آن تکیه گاه قرار داد. برای باز و بسته کردن آن دسته هایی وجود دارد که می توان این کار را به آسانی انجام داد. در قسمت داخلی نیز می توان قفسه هایی برای قرار دان لوازم سفارش داد تا همه چیز به صورت یک جا باشد و فضای کمتری اشغال نماید.

 

برای خرید مدل های متنوع میز های ناهار خوری ایران میز، مبل های راحتی و کلاسیک ایران میز و میز های تلویزیون چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز www.iranmiz.com مراجعه کنید.

 

محل قرار دادن تخت خواب

تخت خواب در سال های اخیر به یک وسیله ضروری در خانه ها تبدیل شده است. در مورد خرید تخت خواب و اطلاعات مربوط به آن تا به حال مطالعات بسیاری داشته ایم. اما حال در نظر داریم به موارد بعد از خرید بپردازیم. مهم ترین مسئله بعد از خرید این است که حال تخت را در کجا قرار دهیم که بهترین حالت باشد.

 

قرار دادن تخت خواب در کنار دیوار اصلی

بسیاری از افراد همیشه تمایل دارند که تخت را در کنار دیوار اصلی قرار دهند. اما این کار همیشه پاسخگو نیست. باید این کار را دقیق تر بررسی نمایید. به طور مثال اگر داخل دیوار اصلی لوله کشی آب وجود دارد بهتر است تخت را در آن محل قرار ندهید، زیرا صدای لوله ها هنگام خواب می تواند باعث ایجاد آزار و اذیت شود. همچنین افرادی که به قوانین فنگ شویی باور دارند می دانند که قرار دادن تخت خواب در کنار دیوار اصلی می تواند باعث ایجاد انرژی منفی شود. پس برای طراحی دکوراسیون خود بهتر است این اصول را رعایت نمایید.

اگر اتاق شما به شکل مربع است می توانید تخت را در قسمت مرکزی اتاق قرار دهید. اما اگر اتاق به شکل مستطیل است می توانید اتاق را به چند قسمت تقسیم نمایید و در هر قسمت تخت و میز آرایش و مبل را قرار دهید. در این صورت تمام قسمت های اتاق پر خواهد شد و دیگر مشکل خالی ماندن اتاق را نخواهید داشت.

 

بهتر است پاهای شما رو به درب اتاق نباشد

بهتر است سعی کنید تخت را به صورتی قرار دهید که پاهای شما رو به درب نباشد. در این صورت می توانید با خیال آسوده به استراحت بپردازید. زمانی که پشت به درب ورودی اتاق باشید هم دید وجود ندارد و هم این که همان طور که در نکته بالا اشاره شد نور به چشمان شما نمی تابد.

تخت خواب تاشو

با کوچکتر شدن فضای خانه نیاز به اینکه لوازم خانگی یکسری تغییرات داشته باشند بیشتر می شود. برخی لوازم کوچکتر می شوند و برخی دیگر به طور کلی در طراحی آن تغییراتی ایجاد می شود. یکی از این لوازم تخت خواب تاشو است. این تخت خواب برای خانه هایی که فضایی کوچک دارند طراحی شده است. در طول روز می توانید آن را جمع کنید که مانند یک کمد در کنار دیوار قرار می گیرد و در شب برای استراحت کردن آن را باز می کنید.

 

مزایای استفاده از تخت خواب تاشو

استفاده از این تخت خواب دارای مزایای بسیاری می باشد. در داخل قسمتی که تخت خواب جمع می شود می توان قفسه هایی را قرار داد تا یکسری از لوازم مورد استفاده را داخل آن قرار داد تا هم در دید نباشد و هم اینکه فضای بسیاری برای قرار دادن لوازم خود خواهید داشت. می توانید در کنار این تخت خواب همچنین میز آرایش قرار دهید تا همه چیز در یک سطح و یک سمت اتاق باشد و در سمت دیگر اتاق دارای فضای بیشتری باشید.

 

معایب تخت خواب تاشو

  • رنگ بندی محدود

در کنار داشتن یکسری از مزایایی که در این تخت خواب وجود دارد معایبی نیز وجود دارد. به طور مثال در این سبک از تخت خواب رنگ بندی ها و مدل های مختلفی مشاهده نمی شود. تنها چند رنگ محدود وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب نمایید.

  • طراحی نه چندان زیبا

طراحی این سبک از تخت چندان ظریف و زیبا نیست، اما در مقابل مزیت آن می توان از طراحی نازیبای آن چشم پوشی نمود.

  • یراق آلات و اتصالات

در هنگام خرید حتما یراق آلات و اتصالات تخت را چک کنید، زیرا برای اینکه هر روز باید تخت را باز و بسته نمایید بهتر است تمام این موارد از متریالی عالی باشند، در غیر این صورت با چند بار باز و بسته کردن اتصالات ممکن است شکسته شوند و تخت را دیگر نتوانید ببندید و یا حتی باز نمایید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید