طراحی بنر ویژه تبلیغات موبایلی

طراحی بنر ویژه تبلیغات موبایلی

در سال 1399 زندگی افراد بیش از پیش تحت الشعاع تکنولوژی های روز دنیا قرار گرفته است و از این موضوع آگاه هستیم که بسیاری از جوانان و نوجوان و سنین بالاتر از افراد کشور روزانه زمانی را صرف تفریح و پرداختن به مسایل آموزشی و ... در اینترنت به خصوص از طریق تلفن های همراه و اپلیکیشن های موجود می کنند.   همین موضوع یکی از دلایل مهم برای رشد تبلیغات در پلتفرم ها به شمار می رود. طبیعی به نظر می رسد هنگامی که شما در یک پلتفرم شاهد رشد چشمگیر بیننده و کاربران در سطح کشور باشید، این موضوع سبب رونق بیشتر تبلیغات و افزایش محسوسی در جذب سرمایه گذاران خواهد بود. اگر توجه کرده باشید در تبلیغات موبایلی یک از روش ها نمایش تبلیغات به صورت طراحی بنر متحرک تبلیغاتی و نمایش آن است. این مدل تبلیغ از پربازده ترین روش ها برای تبلیغ دهندگان در این بخش به شمار می رود . وقتی از طریق گوشی موبایلتان وارد یک وب سایت می شوید، اگر آن سایت جزو سایت های پربازدید کشور باشد در بیشتر مواقع حتما شاهد یک طرح تبلیغاتی که در ابعاد کوچک و صرفا جهت نمایش در پلتفرم های همراه تهیه شده است خواهید بود. در گذشته تبلیغات به این صورت شکل و فرم مشخصی نداشت و طراحان وب و اپلیکیشن جایگاه مشخصی برای تبلیغات بنری تعیین نمی کردند و ابعاد به صورت یکسان در تمام پلتفرم ها به نمایش در می آمد و همین موضوع برای بیننده مشکلاتی را به همراه داشت.   مشکلاتی که در تبلیغات موبایلی پشت سر گذاشتیم :

  • هوشمندسازی در انتخاب موضوع : هیچ سیستم هوشمندی برای تبلیغات هدفمند موضوعی وجود نداشت، به طوری که یک سایت با موضوع پوشاک تبلیغات خود را در یک سایت با موضوع دانلود اپلیکیشن موبایل قرار می داد. کافی است کمی عمیق به این آیتم توجه کنید که چطور یک مخاطبی که به دنبال دانلود اپلیکیشن موبایل است بخواهد یک پوشاک خریداری کند! حتی اگر خوشبینانه در نظر بگیریم درصد کمی وجود دارند که در این شرایط بر روی تبلیغات شما کلیک کند و از محصولات شما خریداری نمایند.
 
  • ابعاد نامناسب : ابعاد و سایز تبلیغات بنری از جمله مواردی است که دارای بیشترین اهمیت هنگام ساخت یک کمپین تبلیغاتی به شمار می رود. برای مثال هنگامی که میخواهید در وب سایت های اینترنتی جهت تبلیغات بنری ثابت و متحرک اقدام نمایید، سایزهای زیادی برای انتخاب در اختیار شما قرار میگیرد و این اختیار وجود دارند که بر اساس سایز و هزینه ی آن تبلیغات یک جایگاه را برای تبلیغ خود در نظر بگیرید. اما مشکل بزرگی که در گذشته وجود داشت و دردسر های زیادی برای تبلیغ دهندگان و کاربران موبایلی به وجود آورده بود، عدم واکنش گرایی تبلیغات در پلتفرم های مختلف بود. به اینصورت وقتی شما یک بنر در ابعاد 970 در 250 پیکسل برای نمایش وب در اختیار داشتید، همان بنر با همان سایز در گوشی های موبایل یا تبلت ها به نمایش در می آمد و بسیار برای بیننده آزار دهنده بود.
  مزایای هوشمند سازی و هدفمند بودن تبلیغات : در سیستم جدید شما نگران همگام سازی تبلیغات نباشید. در این راستا پیشرفت های خوبی حاصل شده است. شبکه های تبلیغات کلیکی روی کار آمدنن و شما را به شیوه ای مناسب برای تبلیغات بنری هدایت می کنند. اگر برنامه ریزی شما بر اساس عمل برندینگ و شناساندن خود به مخاطبان بیشتر باشد، کمپین ها به شما در این راستا که ابتدا نماد تجاری ( لوگو – هویت بصری ) { طراحی و ساخت علائم تجاری و نشانه ها } را در ذهن مخاطب جای دهید و به معرفی محصولات خود بپردازید، کمک شایانی خواهند داشت. از طرفی شما می توانید تعیین نمایید که تبلیغ شما به صورت هدفمند و دقیق در کدام سایت و موضوع سایت به نمایش در آید. این یکی از ویژگی های تبلیغات کلیکی به شمار می رود و در این زمینه دیگر دغدغه ای برای ابعاد یک بنر نداشته باشید، چرا که بنرهای شما که در مجموعه پارسی طرح ایرانیان طراحی می شود کاملا متناسب برای تمام پلتفرم ها تعریف شده است.   لینک های ما : https://parsitarh.com تماس با ما https://parsitarh.ir/contact   پایدار باشید. انتهای مطلب.  

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید