علی بابا

علی بابا و تی چارتر سپهر ۳۶۰

خرید اینترنتی هتل داخلی با علی بابا

یکی از خدمات علی بابا امکان رزرو هتل و اقامتگاه است. علی بابا با مجموعه کامل و متنوعی از هتل های ایران قرارداد همکاری دارد. علی بابا با انواع هتل های پنج ستاره بین المللی، چهار ستاره و پائین تر و سایر اماکن اقامتی قرارداد همکاری دارد. علی بابا همواره پیشنهادهای ویژه اقامتی، تخفیف به مناسبت های مختلف در طول ایام سال را به کاربران عرضه می نماید.

 

علی بابا از طریق وب سایت خود به راحتی و سهولت امکان رزرو هتل بصورت آنلاین را امکان پذیر ساخته است. برای رزرو هتل از طریق علی بابا کافی است که به منوی اصلی سایت مراجعه نموده و از قسمت جستجو نام شهر، تاریخ ورود و خروج را وارد نمائید. پس از آن لیست هتل های شهر موردنظر نمایش داده می شود. علی بابا جهت سهولت انتخاب و رزرو هتل، امکان مقایسه قیمت، امکانات، ظرفیت و تخفیفات موجود در لیست هتل های نمایش داده شده را میسر ساخته است.

 

بدین ترتیب علی بابا رزرو آسان و سریع را برای کاربران خود فراهم می آورد. علی بابا یکی از برترین سایت های ارائه دهنده خدمات گردشگری بوده و پشتیبانی شبانه روزی به کاربران خود می دهد. بنابراین اگر در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به دریافت خدمات از علی بابا اقدام کنید، در صورت وجود هر گونه مشکل و یا سوالی تیم پشتیبانی علی بابا جوابگوی شما خواهند بود. پس از رزرو هتل از سایت علی باباT امکان دریافت کد رهگیری و واچر رزرواسیون وجود دارد. علی بابا رزرو قطعی و بدون مشکل تمام هتل های داخلی را به سادگی میسر می نماید. شرکت خدمات مسافرتی پیک خورشید با داشتن مجموعه کامل و متنوعی از هتل های داخلی با امکانات و سرویس دهی متفاوت جوابگوی طیف وسیعی از کاربران است. رزرو هتل از پیک خورشید صرفه جویی در وقت و هزینه را برای شما به همراه دارد. پیک خورشید قیمت های ارزان و اقتصادی هتل را همانند علی بابا با سرعت و سهولت در دسترس کاربران قرار می دهد.

 

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل با اپلیکیشن علی بابا

علی بابا برای خرید آنلاین بلیط های هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل های داخلی و خارجی امکانات متعددی برای کاربران خود تدارک دیده است. علی بابا امکان پرداخت آنلاین و ایمن برای تهیه بلیط و رزرو هتل را میسر نموده است. برای پرداخت آنلاین از طریق علی بابا می توان به دو روش عمل نمود. روش اول از طریق سایت علی بابا است. کاربران برای پرداخت آنلاین جهت تهیه بلیط هواپیما، قطار و یا رزرو هتل های داخلی و خارجی می توانند از سایت علی بابا وارد درگاه پرداخت الکترونیک شده و از طریق کارت اعتباری خود خرید کنند. علی بابا دارای تمام مجوزهای مربوطه از سازمانهای ذیربط برای خرید اینترنتی بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

 

علی بابا خرید ایمن از سایت را تضمین می نماید. روش دیگر برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و یا رزرو هتل از طریق اپلیکیشن علی بابا است. برنامه کاربردی یا اپلیکیشن علی بابا را به راحتی می توانید بر روی موبایل و یا تبلت خود نصب نموده و مورد استفاده قرار دهید. اپلیکیشن علی بابا را از سایت علی بابا به سهولت و رایگان دریافت کنید. با نصب اپلیکیشن، علی بابا همواره در دستان شما بوده و نیازی به مراجعه حضوری و یا از طریق سایت نخواهید داشت.

 

اپلیکیشن علی بابا را علاوه بر سایت علی بابا می توان از برنامه بازار و یا گوگل پلی دریافت نمود. نصب برنامه کاربردی علی بابا بر روی گوشی هوشمند شما، سرعت و سهولت استفاده از علی بابا را به همراه دارد. شما می توانید از طریق اپلیکیشن علی بابا بلیط خریداری کنید، هتل رزرو کنید و یا انواع تورهای داخلی و خارجی را ثبت نام نمائید. علی بابا با راه اندازی اپلیکیشن موجبات رضایت کاربران خود را بیش از پیش مد نظر قرار داده است. پیک خورشید نیز همانند علی بابا با راه اندازی اپلیکیشن پیک خورشید امکان خرید بلیط آنلاین، رزرو هتل و یا تور را برای کاربران از طریق گوشی همراه میسر نموده است.

 

اجاره خودرو در کشورهای خارجی از طریق سایت تی چارتر

یکی از خدمات منحصر به فرد تی چارتر اجاره خودرو خارجی است. این خدمت بطور اختصاصی، توسط تی چارتر ارائه می شود. با اجاره خودرو تی چارتر شما در سفرهای خارجی خود به سهولت می توانید خودرو اجاره کنید. تی چارتر در کشورهای مختلف و شهرهای متعددی دارای ایستگاههای اجاره خودرو است. اگر مسافر کشورهای خارجی بوده و برای مدت اقامت خود نیاز به اجاره خودرو دارید، تی چارتر پیشنهادهای خوبی برای شما دارد. تی چارتر با رویکرد ارائه خدمات متنوع و ارزان به مشتریان خود، اقدام به راه اندازی سرویس اجاره خودرو نموده است.

 

به عنوان مثال اگر مسافر کشور آلمان هستید، تی چارتر در شهرهای مختلف آلمان دارای ایستگاه برای اجاره خودرو بوده که می توان از طریق آن اقدام به اجاره خودرو نمود. هزینه اجاره خودروها در تی چارتر به تومان درج شده است. تی چارتر در تعداد بسیار زیادی از کشورهای مختلف امکان اجاره و واگذاری خودرو را دارد. برای اجاره خودرو در تی چارتر، کافی است به وب سایت تی چارتر مراجعه و از قسمت اجاره خودرو، کشور و شهر مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در مرحله بعد با لیستی از خودروهای موجود و شرایط آنها از جمله قیمت روزانه اجاره روبرو خواهید شد. تی چارتر امکان رزرو آسان و پرداخت آنلاین از طریق سایت را برای کاربران فراهم نموده است.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما با اپلیکیشن سپهر ۳۶۰  

سپهر ۳۶۰ درگاه آنلاین برای خرید بلیط هواپیما است. برای خرید انواع بلیط هواپیما اعم از چارتر و سیستمی، داخلی و یا خارجی می توان از طریق سایت سپهر ۳۶۰ اقدام نمود. قیمت های خرید مناسب، ارزان و پوشش کامل خطوط داخلی و بسیاری از خطوط پروازی خارجی در سپهر ۳۶۰ موجب استقبال کاربران زیادی از سایت سپهر ۳۶۰ شده است. کاربران سپهر ۳۶۰ از همه قشر هستند، بطوریکه شما می توانید مسافران و یا آژانس های هواپیمایی را به عنوان کاربران سایت سپهر ۳۶۰ مشاهده نمائید. گستردگی خطوط پروازی و قیمت های ارزان و مناسب سپهر ۳۶۰ موجب استقبال آژانس های خدمات گردشگری و توریستی زیادی از این سایت شده است. برای خرید بلیط هواپیما از طریق سپهر ۳۶۰ دو راه وجود دارد.

 

کاربران می توانند از طریق سایت سپهر ۳۶۰ و درگاه الکترونیکی آن اقدام به خرید آنلاین و تهیه بلیط هواپیما نمایند. همچنین امکان خرید بلیط از طریق اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ نیز وجود دارد. اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ به سهولت و سرعت قابل نصب بر روی انواع گوشی همراه اندروید، ios یا تبلت بوده و با آنها سازگار است. اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ دارای سرعت بیشتر و کارایی بالاتر نسبت به سایت سپهر ۳۶۰ است. اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار کاربر دارد. شما می توانید اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ را از برنامه بازار، مایکت، آی اپس، سیب اپ، گوگل پلی و یا سایت سپهر ۳۶۰ دانلود نمائید.

 

با نصب و راه اندازی اپلیکیشن سپهر ۳۶۰، همواره شعبه ای از سپهر ۳۶۰ را همراه خود دارید. در این صورت در مواقع لزوم می توانید براحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما نمائید. سپهر ۳۶۰ علاوه بر تخفیف های ویژه بر روی قیمت انواع بلیط هواپیما، جوایز ارزنده ای برای کاربران خود در نظر می گیرد. خرید از سپهر ۳۶۰ یکی از بهترین گزینه های موجود برای تهیه بلیط هواپیما است. پیک خورشید یکی از برترین شرکتهای عرضه کننده خدمات گردشگری و مسافرتی، امکان خرید و رزرو بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن پیک خورشید را همانند سپهر ۳۶۰ و ملی چارتر و چارتر 724 و چارتر 118 با قیمتهای مناسب فراهم می آورد.     

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

اینها را هم بخوانید