فروش وی‌ آر اف (VRF)

فروش VRF، داکت اسپلیت، فیلتر اکولوژی، پرده هوا با قیمت مناسب در اوت

فروش وی آر اف (VRF)

یکی از مهم ترین و اساسی ترین تجهیزات هر ساختمانی سیستم تهویه مطبوع آن می باشد. تا کنون سیستم های تهویه مطبوع بسیار زیادی طراحی و تولید شده اند که یکی از پیشرفته ترین آن ها سیستم VRF می باشد که از جدیدترین تکنولوژی برای ساخت این سیستم استفاده شده است. در اصطلاح به وی آر اف کولر گازی مرکزی یا اسپلیت مرکزی نیز گفته می شود. از لحاظ ساختاری این سیستم از چند یونیت یا واحد داخلی ساخته شده است که از طریق لوله هایی مسی که گاز مبرد در آن ها جریان دارد به یک یونیت یا واح واحد خارجی متصل است. یونیت خارجی دستگاه بایستی در محیط باز حیاط یا پشت بام قرار گیرد. از جمله مهم ترین مزیت های سیستم vrf به برنامه‌پذیری و راندمان بالا، عدم اشغال فضای بسیار برای نصب و همچنین اجزای کمتر آن می باشد. قیمت VRF بالا و گران بوده، با این حال وی آر اف دارای یک سیستم مرکزی به همراه قابلیت های بسیار بالا است که قیمت بالای آن را جبران می کند. این سیستم را برای اولین بار شرکت دایکین ژاپن در سال 1982 اختراع و تولید کرد. که امروزه به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع شاهد کاربرد آن در ساختمان‌های بزرگ و ساختمان‌های اداری و تجاری هستیم.

 

فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

در حال حاضر داکت اسپلیت یکی از پرکاربردترین سیستم‌های تهویه است که به واسطه ویژگی‌های متعدد خود مورد توجه قرار می‌گیرد. یونیت داخلی داکت اسپلیت‌ها به صورت توکار در سقف‌های کاذب مکان‌های مختلف قرار گرفته می شود و به وسیله کانال کشی می‌توان از ویژگی‌های این سیستم در قسمت ‌های مختلف یک مکان بهره‌مند برد. در مرحلهی اول این سیستم هوا را فیلتر می کند و پس از تنظیم کردن دما، جریان هوا را به کانال‌ها منتقل می کند. داکت اسپلیتها نیز همانند VRF از یک یونیت داخلی که به آن هواساز نیز گفته می شود و یک یونیت خارجی یا همان کندانسور ساخته شده است و بخش‌های مختلف آن نیز به واسطه لوله‌های مسی به هم وصل شده اند. به طور کلی داکت اسپلیت به واسطه وجود هر دو قابلیت گرمایش و سرمایش محیط، جایگزین مناسبی برای کولر گازی است. در ساختمان های اداری داکت اسپلیت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از آنجایی که ساختمان‌های اداری دارای واحد‌های زیادی هستند لازم است تا عملیات تهویه به صورت یکسان در تمام بخش‌ها انجام شود. در نتیجه به واسطه کانال کشی می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان اداری از قابلیت‌های گرمایشی و سرمایشی بهره برد.

 

برای اطلاع از قیمت داکت اسپلیت (Duct Split) رزنبرگ می توانید از طریق شماره تلفن 26806734-021 بh شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET)  تماس حاصل فرمایید. شرکت اوت نماینده انحصاری انواع سیستم های تهویه مطبوع و فن های صنعتی برند معتبر رزنبرگ آلمان در ایران است، از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر محصولات این برند می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس  https://avet-co.com مراجعه فرمایید.

 

فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

 

فروش فیلتر اکولوژی (Ecology Unit)

از رسوب دهنده های الکترواستاتیک یا همان فیلتر های اکولوژی به منظور تمیز کردن گازهای فرآوری و خروجی در صنایع سیمان و مصالح ساختمانی، کارخانه‌های فولادی، نیروگاه های معمولی و کارخانه‌های سوزاندن زباله به کار برده می شود. ذرات به صورت الکترواستاتیک به وسیله یک الکترود تخلیه شارژ می‌شوند تا این گازها را بر روی صفحات بخصوصی جمع‌آوری کنند. آنها از طریق یک میدان الکترواستاتیک جریان مستقیم فرستاده می‌شوند و روی الکترود رسوب می‌کنند. به طور کلی این فیلتردر اثر وارد کردن بار الکتریکی منفی بر روی ذرات جامد گرد و غبار و آلودگی سبب به حرکت در آوردن آن ها میان تعدادی صفحات عمودی معلق با بار الکتریکی مثبت می شود، هر کدام از ذرات با عبور از صفحه از طریق بار الکتریکی مخالف خود جذب می شوند، و بر روی صفحات می چسبد. و از این طریق ذرات گرد و غبار و آلودگی را از هوای محیط جدا می نماید. برای اطلاع از قیمت فروش فیلتر اکولوژی (Ecology Unit) رزنبرگ با مجموعه فناوری مانا نوین ویرا (AVET) در ارتباط باشید.

 

فروش فیلتر اکولوژی (Ecology Unit)

 

فروش پرده هوا (Air Curtain)

پرده هوا که با نام دیگر پرده نامرئی نیز شناخته می شود، بین قسمت بیرونی و درونی محیطی که نصب شده است یک دیواری نامرئی ایجاد می کند به گونه ای افراد و یا کارکنان و یا وسایل نقلیه به راحتی می توانند از آن عبور کنند اما این دستگاه اجازه ورود به انواع آلودگی ها، گرد و غبار و یا حشرات موذی به داخل محیط را نمی دهد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها ی مثبت این سیستم کاهش هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش تا حد زیاد است، که قادر است این هزینه ها را تا حدود 85% کاهش دهد. در هنگام خرید و پرده هوا  (Air Curtain) لازم است اطلاعات کافی در خصوص نصب و راه اندازی این سیستم در اختیار خریدار قرار گیرد. به عنوان مثال لازم است بدانید امکان از کار افتادن دستگاه در اثر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن وجود دارد، از این رو باید دقت شود که محل نصب این دستگاه در مسیر نفوذ آب نباشد، و در زمان تعیین شده توسط افراد متخصص بایستی دستگاه سرویس شود.

 

فروش پرده هوا (Air Curtain)

 

فروش جت فن (Jet fan)

جت فن نوعی از فن محوری با دور بسیار بالاست که به منظور استفاده برای مصارف مختلف ساخته میشود، از انواع جت فن ها بر اساس کاربردی که دارند می توان جت فن تونلی ، جت فن معادن ، جت فن ذوب آهن ، جت فن تخلیه دود ، جت فن کانالی را نام برد که از ظرفیت 1000 مترمکعب درساعت الی200000  متر مکعب در ساعت به سفارش مشتری ساخته میشود . جدا از کاربرد جت فن در ذکر شده، استفاده از این نوع هواکش ها در پارکینگ به منظور کنترل دود در آن ها بسیار رایج است. در حقیقت می توان گفت وظیفه اصلی هرسیستم جت فن پارکینگی، تزریق هوای تازه و تمیز به فضای بسته پارکینگ و تخلیه هوای آلوده داخل پارکینگ می باشد. جت فن به وسیله کانال ها انتقال هوای تازه به پارکینگ و تخلیه هوای آلوده را انجام می دهد، برای جلوگیری ازافت فشار لازم است سیستم با سرعت جریان هوای پایین کار کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که جت فن به کانال ها با سطح مقطع به نسبت بزرگتر که نیاز قابل توجهی به فضا دارند نیازمندیم. جت فن ها برای انجام عملیات تهویه میزان کمی ازهوا توسط یک جت فن مکیده می شود و در مرحله بعد سپس با سرعت بالا از سمت دیگر فن خارج خواهد شد. زمانی که هوای خارج شده از جت فن، هوای جلوی روی جت فن رو مورد اصابت قرار می دهد، نیروی 40 متر مسافت بدون استفاده از کانال مجبور به حرکت می کند. در این سیستم کل پارکینگ به عنوان یک کانال - آن تمام هوای اطرافش را بیش از 20 یا CO یا مجرا عمل می کند. فروش جت فن (Jet Fan) ها در ابعاد و اندازه های گوناگونی انجام می گید. این که از چه تعداد وچه اندازه ای از این فن ها استفاده کنیم بسیار به به اندازه و شکل پارکینگ بستگی دارد و اینکه در درجه اول برای تهویه از همچنین برای کنترل دود استفاده می شود.

 

فروش جت فن (Jet fan)

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید