اکسترکت کردن فایل های RAR

معرفی سه اپلیکیشن اندرویدی برتر برای اکسترکت کردن فایل های RAR

RAR یکی از فرمت های پرطرفدار برای فشرده سازی فایل هاست و به راحتی میتوانید این نوع فایل را با سایرین به اشتراک بگذارید. در این مطلب شما را با سه اپلیکیشن اندرویدی مفید و کاربردی برای اکسترکت کردن فایل های RAR آشنا میکنم، با من همراه شوید.

 

1. RAR

 

 

اپلیکیشن RAR محبوب ترین برنامه اندرویدی برای اکسترکت کردن فایل میباشد که توسط توسعه دهنده WinRAR یعنی DevLab ساخته شده است. این برنامه قادر به آنزیپ کردن هر نوع فایل فشرده با فرمت های TAR ،XZ ،ISO ،ARJ ،7z ،ZIPX ،PPMd و LZMA میباشد. علاوه بر این، برنامه از فایل های RAR چند قسمتی و آرشیوهای رمزگذاری شده نیز پشتیبانی میکند.

 

میتوانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید، اما به خاطر داشته باشید که در نسخه رایگان، تبلیغات نمایش داده میشود و برای استفاده از نسخه بدون تبلیغات، باید هزینه ناچیزی بپردازید.

 

دانلود اپلیکیشن RAR از گوگل پلی

2. WinZIP

 

 

رابط کاربری خوش ساخت و تمیز این اپلیکیشن به همراه تبلیغات محدودی که نمایش میدهد، آن را به گزینه خوبی تبدیل کرده اند. اپلیکیشن از دراپ باکس و گوگل درایو نیز پشتیبانی میکند و میتوانید از این سرویس های ذخیره سازی ابری همراه با WinZIP استفاده کنید و حتی به فایل هایی که مستقیما در گوشی شما وجود ندارند، دسترسی داشته باشید.

 

این برنامه از اکثر فرمت ها پشتیبانی میکند، اما به اندازه اپلیکیشن RAR کامل نیست.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی WinZIP، اسکن کردن پوشه عکس های گوشی است و فایل های تکراری، بی کیفیت یا آنهایی که حجم بسیار زیادی دارند شناسایی شده و در صورت تمایل میتوانید آنها را حذف کنید.

 

دانلود اپلیکیشن WinZIP از گوگل پلی

 

3. ZArchiever

 

 

ZArchiever اپلیکیشن کاربردی دیگری در این حوزه میباشد که کار با آن بسیار راحت است. با استفاده از این برنامه قادر به ساخت فایل با فرمت های 7z ،ZIP ،XZ و GZ خواهید بود. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید فرمت های RAR ،7Zip ،DEB و ISO را اکسترکت کنید. حتی میتوانید بدون اکسترکت کردن فایل، محتوای آن را آرشیو کرده و یا از برنامه به عنوان فایل منیجر استفاده کنید.

 

دانلود اپلیکیشن ZArchiever از گوگل پلی

 

در صورتی که از اپلیکیشن های دیگری برای اکسترکت کردن فایل در گوشی اندروید استفاده میکنید، نظرات و پشنهادات خود را برای من ارسال نمایید.

 

 

اینها را هم بخوانید