معرفی مهمترین قطعات تشکیل دهنده یخچال جنرال الکتریک

معرفی مهمترین قطعات تشکیل دهنده یخچال جنرال الکتریک

جنرال الکتریک یک برند معتبر در تولید لوازم خانگی از جمله یخچال است که تقریباً 100 مدل یخچال از این برند تولید و به بازار لوازم خانگی ارائه شده است. این برند با 125 سال سابقه و تجربه متعهد به ارائه محصولات نوآورانه است که قابل اعتماد هستند و برای بهبود زندگی و آسایش هر خانواده‌ای در هر گوشه‌ای از این دنیا با تدابیر ویژه‌ای تولید شده‌اند.

یخچال جنرال الکتریک به دلیل ویژگی‌های نوآورانه و طراحی‌های چشمگیر و البته قابل اطمینان بودن آن کاملاً شناخته شده است.
اگر تمایل دارید درباره خدمات تعمیر برند جنرال الکتریک در تعمیرگاه مدرن تکنیک بیشتر بدانید روی لینک زیر کلیک کنید.


www.repairsidebyside.com/GeneralElectric

 

در این مقاله کوتاه و مختصر قصد داریم به روشنی هر چه تمامتر مهمترین قطعات تشکیل دهنده یخچال جنرال الکتریک را معرفی کنیم تا به هنگام خرید با دیدگاهی آگاهانه‌تر نسبت به خرید یخچال از این نوع برند اقدام کنید.

 

کنترل دما

کنترل دما اولین فاکتوری است که باید به هنگام خرید یخچال جنرال الکتریک به آن دقت کنید. اینکه یخچال چقدر خوب کار می‌کند و کارایی آن در این زمینه چقدر بالا است بسته به اجزای اصلی از این بخش است که باید به هر یک توجه ویژه داشته باشیم. این اجزا عبارتند از:

  • درجه حرارت
  • رطوبت
  • فیلتر هوا
  • جریان هوا

یک یخچال خوب همیشه دمای یکنواخت داخل یخچال را حفظ می‌کند. آن‌ها همچنین برای مقاومت در برابر نوسانات دمای محیط هوشمندانه طراحی شده‌اند. اکثر یخچال‌های جنرال الکتریک دارای کنترل درجه حرارت اولیه و آسان برای استفاده هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا دمای مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید.

تنظیمات توربو کوبل و توربو فریز در یخچال جنرال الکتریک به افزایش سرعت خنک سازی در صورت نیاز کمک می‌کند.

برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات که نیاز به حداکثر نگهداری و مراقبت بهینه دارند، به یخچال‌های احتیاج دارید که بتوانند رطوبت فیلتر هوا و جریان هوا را به طور بهینه کنترل کنند.

 

دستگاه پخش آب و یخ ساز

تقریباً تمام یخچال‌های جنرال الکتریک مجهز به آب پاش و یخ ساز هستند. در واقع لوازم خانگی جنرال الکتریک مثل یخچال نسبت به سایر برندها برتری‌های زیادی دارند، به این دلیل که آن‌ها برای تهیه و ذخیره سازی مقدار مناسبی یخ به درستی طراحی شده‌اند.

به عنوان مثال GFD28GSLSS دارای یک یخ ساز دوم اختیاری است که می‌توانید اطمینان حاصل کنید یخ به طور تصادفی تمام نمی‌شود و این موضوع برای روزهای تابستان یک امر حیاتی و ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

همچنین دارای چراغ LED است که برای محافظت از پر شدن بیش از حد، زنگ درب و چراغ نشانگر فیلتر آب به درستی طراحی و تعبیه شده است.

 

طراحی داخلی یخچال جنرال الکتریک

انتخاب یخچال بر اساس طراحی داخلی بستگی به سلیقه شما دارد، آیا تمایل دارید اقلام کوچکتر بیشتری را ذخیره کنید و به قفسه‌های کشویی نیاز دارید تا فضای مناسبی را ایجاد کنند.

آیا نیاز به دسترسی به غذاهای پر مصرف مثل تخم مرغ، شیر و پنیر دارید بدون آنکه هوای خنک و ارزشمند از یخچال خارج شود.

آیا به نور طبیعی بیشتری در داخل یخچال و جعبه‌های تعبیه شده در آن نیاز دارید؟

یخچال‌های جنرال الکتریک همه ویژگی‌های منحصر به فرد لازم را دارند. مثلاً کشوهای چند سطحی، قفسه‌های شیشه‌ای یخچال و سطل‌های درب یخچال قابل تنظیم برای ایجاد فضای بیشتر هستند.

همچنین دارای درب ورودی برای دسترسی به غذاهای پر مصرف روزانه است، بدون آنکه دمای خنک یخچال بیهوده هدر برود.

 

سبک‌ها و اندازه‌های محبوب یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک در مدل‌های مختلف با طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. که بر این اساس آن‌ها را به 4 دسته تقسیم می‌کنند:

  • درب فرانسوی
  • پهلو به پهلو
  • فریزر بالا
  • فریزر پایین

 

درب فرانسوی یخچال‌های جنرال الکتریک

درب فرانسوی در بالا دارای محفظه انجماد هستند. قسمت یخچال با دو در پوشیده شده است که از وسط به سمت بیرون می‌چرخند. درب‌های فرانسوی اغلب لوکس هستند و به خاطر همین قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های مشابه با طرح‌های مختلف دارند.

 

رنگ‌های یخچال جنرال الکتریک

یخچال‌های جنرال الکتریک در هشت رنگ مختلف موجود می‌باشند. برخی از این رنگ‌ها سفید، سیاه، سفید مات، سیاه مات، فولاد ضد زنگ و استیل ضد زنگ هستند. که بهترین یخچال‌های سری جنرال الکتریک اکثراً از نمای بیرونی از جنس استنلس استیل می‌باشند. سعی کنید رنگ یخچال را با کابینت‌های آشپزخانه هماهنگ کنید.

 

قابلیت اتصال به وای فای

بله یخچال‌های جنرال الکتریک قابلیت اتصال به وای فای را دارند که برای رسیدن به این هدف نیاز است که به ماژول ConnectPlus دسترسی داشته باشیم.

بر اساس نیاز خود می‌توانید به سراغ نمونه‌ایی از این برند بروید که قابلیت ردیابی و استفاده از کنترل صدا را دارند. این نوع یخچال به شما قابلیت تنظیم دما را می‌دهد. هشدارهای لازم را می‌توانید دریافت کنید و وضعیت اقلام موجود را به روزرسانی کنید.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی برق

لوزام جنرال الکتریک دارای کارایی انرژی هستند و اثرات زیست محیطی کمتری دارند. با این مدل یخچال می‌توانید سالانه به مقدار زیادی در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنید.

 

اینها را هم بخوانید