نرم افزار اینستایار

نرم‌افزار افزایش لایک و افزایش فالوور اینستایار

اینستاگرام بر پایه لایک و فالوور کاربران خود را ارزیابی می‌کند، برای همین بهترین راه دیدن شدن در اینستاگرام افزایش فالوور ها و لایک هاست. برای بالا بردن تعداد لایک ها ده ها راه دشوار وجود دارد که انجام آن‌ها هم هزینه‌بر و هم‌زمان بر است. از این رو برای کاهش هزینه و زمانتان ما نرم‌افزار اینستایار را پیشنهاد می‌کنیم تا به‌وسیله آن بتوانید هزاران لایک و فالوور بگیرید و در اینستاگرام معروف شوید.

 

برای استفاده از اینستایار باید به سایت اندرویدها بروید و نرم‌افزار را دانلود کنید و مراحل زیر را یک‌به‌یک انجام دهید.

  1. در صفحه‌ای که پیشروی‌تان باز می‌شود دو کادر وجود دارد که باید در کادر نخست نام کاربری یا ایمیلتان و در کادر دوم گذرواژه اکانت اینستاگرام تان را وارد کنید.
  2. در این مرحله باید شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌ساز برایتان ارسال شود.
  3. در گام سوم رمز دریافتی را در نرم‌افزار وارد کنید و از امکاناتش بهره‌مند شوید.
  4.  

شیوه استفاده از نرم‌افزار افزایش لایک اینستایار

برای بالا بردن لایک در نرم‌افزار اینستایار باید پروفایلتان را عمومی کنید، سپس به تب افزایش لایک بروید و دکمه افزایش لایک را بفشارید. در انتها نیز با واردکردن تعداد لایک که می‌خواهید، درخواست را ارسال کنید تا لایک ها برای پستی که می خواستید گرفته شود.

 

شیوه گرفتن فالوور از نرم‌افزار افزایش فالوور اینستایار

برای گرفتن فالوور در اینستایار باید به تب افزایش فالوور در این برنامه بروید، سپس با زدن آیکان(+) تعداد لایک هایی که می خواهید را مشخص کنید و در انتها منتظر بمانید تا تعدادی که می خواهید فالوتان کنند.

 

آنفالویاب چیست؟

اگر کسی آنفالوتان کند، با نرم‌افزارهای آنفالویاب از دنبال نکردنتان توسط او آگاه می‌شوید. نرم‌افزار اینستایار مجهز به آنفالویاب نیز هست.

 

روش اصلی اینستایار برای افزایش فالوور چیست؟

این برنامه با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیچیده خود به شما کمک می‌کند لایک و فالوور بگیرید، بدون این‌که از روش‌های مرسوم استفاده کنید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

اینها را هم بخوانید