طراحی وبسایت

نکات کلیدی برای ارتقاء مهارت طراحی سایت

به عنوان یک طراح وب، لازم است که اطمینان داشته باشید که طرح شما منحصر به فرد و جذاب باشد. ضمن اینکه شما می بایست به اندازه کافی مهارت داشته باشید تا اطمینان حاصل نمایید که همه ی نیازهای مشتریان خود را برآورده نمایید. این به این معنا هست که شما همیشه باید برای بهبود مهارت های طراحی سایت خود راه هایی متفاوت ارائه دهید. یکی از تخصصی‌ترین خدمات در طراحی وب سایت دی ان ان می باشد که امروزه مراکز معتبر برای طراحی سایت خبری نیز از این ویژگی بهره برداری می نمایند.

 

دی ان ان چیست ؟

دی ان ان یکی از تخصصی‌ترین خدمات در طراحی وب سایت می باشد که پیاده‌سازی راهکارهای مبتنی بر پلتفرم در آن است. پلتفرم دی ان ان زیرساخت توسعه نرم افزارها و خدمات الکترونیک مبتنی بر وب، توسعه‌پذیر و منعطف است که نیازهای مختلف سازمان ‌ها و شرکت‌ ها را می توان در بستر اینترنت و اینترانت پاسخ داد. دی ان ان را می ‌توان به عنوان یک CMS قوی دانست که در شرکت‌های بزرگ و سطح بالا بسیار کاربردی می باشد.

به طور کلی DNN مهمترین سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر تکنولوژی دات نت به شمار می رود. این نرم افزار از نظر به کارگیری ملاحظات امنیتی، توسعه پذیری و اکوسیستم مجموعه های توسعه دهنده و ابزارهای توسعه ای موجود در بازار جهانی در بستر تکنولوژیک خود بهترین است. از ویژگی های مهم دی ان ان عبارتند از:

  • مبتنی بر تکنولوژی دات نت

  • برای راحتی فرآیند توسعه شامل ساختار ماژولار می باشند

  • بازار جهانی ماژول، پوسته و ابزارهای تکمیلی

  • در مجموعه های بزرگ داخلی و خارجی تجربه استقرار دارد

 

هدف از ایجاد وب سایت خبری

خبر، اتفاقی مهم است که از ارزش نشر و شنیدن برای مخاطبان خاص خود برخوردار می باشد. در واقع خبر برای مخاطبان خود یک نیاز ضروری محسوب می شود. زیرا که غیر از اخبار زرد، بیشتر خبرها کارکرد کاربردی و عملی برای مخاطبان خود دارند. در حال حاضر گسترش و توسعه زیادی که در فضای مجازی رخ داده و عموم مردم وابستگی اجتناب ناپذیر و روزمره به آن دارند، ایجاد وب سایت‌های خبری نیز ضرورت آن را بیشتر می کند. هدف اصلی ایجاد یک وب سایت خبری، انتشار راحت و سریع اخبار، دسترسی راحت و سریع به اخبار و همچنین گستره بزرگ جهانی پخش و دریافت اخبار می باشد. ضمن اینکه بحث درآمدزایی این وب سایت‌ها در کنار این اهداف اصلی می باشند که اغلب با تمرکز بر انواع تبلیغات در این سایت‌ها صورت می‌گیرد.

 

چرا این روزها آنقدر بازار طراحی سایت‌ خبری داغ است؟

سایت خبری مخاطب بسیار زیادی دارند، بنابراین کاربران زیادی را به خود جذب می کند.

امکان انتشار همه نوع خبر از جمله اقتصادی، سیاسی، ورزشی و حوادث با سایت خبری در هر زمان و بدون محدودیت مکانی شدنی خواهد بود. با این وضعیت اعتبار رسانه با داشتن سایت خبری افزایش می یابد. وقتی کاربران زیادی داشته باشید، می ‌توانید از طریق دریافت انواع تبلیغات و درج آن‌ ها در وبلاگ خبری کسب درآمد داشته باشید. ارائه جدیدترین اخبار و اطلاعات به مخاطبان، هدف اصلی طراحی سایت خبری است.

 

اهمیت طراحی سایت خبری

هیچ کدام از سایت‌های اینترنتی تا این حد به تولید محتوا و انتشار آن نمی ‌پردازند؛ بنابراین نمی‌توان رقیبی برای سایت‌های خبری در نظر داشت. در صورتی که با حوزه تولید محتوا آشنا باشید، می‌دانید که اگر تولید محتوای مناسب و جذابی داشته باشید، روزانه هزاران کاربر را جذب خواهید کرد. همین ویژگی باعث افزایش بازدید در طی ماه‌ها و سال‌ها می شود و در کنار آن درآمد سایت‌های خبری تا حد زیادی افزایش خواهد داشت. با توجه به درآمد زیادی که می‌توانیم از یک سایت خبری حرفه‌ای کسب کنیم، طراحی سایت خبری هم اهمیت زیادی به دست می آورد.

امکانات طراحی سایت خبری

ساخت سایت خبری همچون ساخت سایت تبلیغاتی نمی باشد. یک سایت خبری حرفه‌ای دارای ویژگی ‌های منحصر به فردی می باشد. این ویژگی‌ها در ساخت وبلاگ خبری ضمن توجه به آن باید روی آن اعمال شود. تعدادی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • برای افزایش رضایت کاربر مسیریابی آسان و محیط کاربری راحت انجام شود
  • برخورداری از آرشیو اخبار
  • از سوی کاربران یا مخاطبان از قابلیت دریافت خبر برخوردار باشد
  • بر اساس اولویت زمان نمایش اخبار انجام گیرد
  • در زمان آینده و خاص امکان ارسال محتوا وجود داشته باشد
  • قابلیت اشتراک گذاری محتوا در سایر شبکه‌های اجتماعی
  • برخورداری از خبرنامه
  • نمایش اخبار مهم
  • برای خبرهای متفاوت مشخص دسته بندی شود

 

سامانه مدیریت محتوای خبری چیست؟

این سامانه همه امکانات لازم برای یک سایت خبری کوچک تا یک سایت خبرگزاری بزرگ را فراهم می سازد. به این شکل خبرنگاران، عکاسان و دبیران سرویس‌ های مختلف می ‌توانند محتواهای گوناگون که در برگیرنده متن، عکس، ویدیو و… می باشد را در سایت با سطوح دسترسی متنوع بارگذاری و نشر دهند. از جهتی دیگر محتوای منتشر شده برای مخاطبان چه از روی رایانه شخصی و چه از روی موبایل و تبلت در دسترس خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با سایت فوری و طراح وب سایت و... در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام نمایید، لازم است تا موارد متعددی را بررسی نمایید. مواردی همچون گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت به این توجه نیاز دارند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران با نشانی cms-iran.com ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کدنویسی و کاملاً اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا کسب و کار شما به خوبی در بستر اینترنتی بدرخشد.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید