هتل های استانبول

هتل‌های ارزان در تور استانبول

قبل از توضیح در مورد هتل‌های ارزان در تور استانبول بهتر است کمی از شهر استانبول بدانید. استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است. به یاد داشته باشید که اسم قدیمیه استانبول «قسطنطنیه» بوده است که بعد از چندین سال به استانبول تغییر نام داده و ممکن است کسانی نام قدیمی آن را بگویند. این شهر در کنار تنگه بسفر، دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده است. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان گسترده شده ‌است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر قرار دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران است. وجود بنادر طبیعی و مراکز تفریحی و گردشگری بسیاری در این شهر، این شهر را مهم و توریستی کرده است. آب و هوای این شهر به دلیل وجود سواحل اطراف، مدیترانه‌ای است.

 

هتل‌های ارزان در تور استانبول

شهر توریستی استانبول هتل‌های بسیاری دارد، هتل‌ها برای رقابت با یکدیگر امکانات و ویژگی‌هایی را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهند تا مشتریان بیشتری را برای هتل خود جذب کنند، هزینه پایین هتل یکی از این ویژگی‌ها است. آژانس‌های مسافرتی نیز برای پایین آمدن هزینه تور خود هتل‌هایی را رزرو می‌کنند تا ارزان قیمت‌تر باشند و مردم برای سفر با تور ترغیب شوند.

هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel)، هتل آلاهان استانبول (Alahan Hotel)، هتل تاشکناک (Hotel Tashkonak Istanbul)، هتل تقسیم تاون (Taximtown)، هتل بویوک کبان (Hotel Buyuk Keban)، هتل گلد (Hotel Gold Istanbul)، هتل کرنر لاله‌لی (Corner Hotel Laleli)، هتل اربوی سیرکچی (Erboy Hotel - Sirkeci Group)، هتل بای مورات کراون (By Murat Crown Hotel Taksim) و هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul) از ارزان‌ترین هتل‌های این شهر هستند که در ادامه بیشتر با این هتل‌ها آشنا می‌شویم.

1) هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel)

هتلی ۳ ستاره با ۱۴ اتاق و نمای چوبی است. اتاق‌های این هتل مدرن، سنتی با جلوه خاص است که در این اتاق‌ها تهویه مناسب، تلویزیون، دی‌وی‌دی پلیر و... وجود دارد. چشم‌انداز این هتل به سمت تنگه بسفر و مسجد آبی است. نزدیک‌ترین هتل به مسجد آبی هتل امینه سلطان است که با چند دقیقه پیاده‌روی به این مسجد زیبا می‌رسید. از دیگر مکان‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ مجلل توپکاپی و ایاصوفیه اشاره کرد که با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کنید. امکانات این هتل عبارتند از: تراس، دوچرخه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، فکس و فتوکپی، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، چک این و چک اوت سریع، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، وای‌فای (رایگان)، وجود رستوران، پارکینگ رایگان، اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل و اتاق‌ها.

2) هتل آلاهان استانبول (Alahan Hotel)

هتل آلاهان هتلی ۳ ستاره با ۶۴ اتاق است. از ویژگی‌های این اتاق‌ها می‌توان به تهویه مناسب، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. با اقامت در این هتل با رد کردن ۴ ایستگاه به مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی می‌رسید. آرایشگاه، اینترنت، امکان میل صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، فکس و فتوکپی، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، چک این و چک اوت سریع، تهویه مطبوع، فروشگاه برای خرید هدیه، وای‌فای (رایگان)، وجود رستوران در هتل و پارکینگ رایگان از امکانات این هتل هستند.

3) هتل بای مورات کراون (By Murat Crown Hotel Taksim)

این هتل ۳ ستاره با ۳۶ اتاق در خیابان استقلال استانبول واقع شده است. سیستم تهویه، حمام و دستشویی خصوصی و تلویزیون از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است. در اطراف این هتل مراکز خرید و تفریحی، رستوران و کافه‌های بسیاری وجود دارد. برج تاریخی گالاتا در فاصله ۶۰۰ متری از هتل قرار دارد و با حدود ۷ دقیقه پیاده‌روی به پاساژ چیچک می‌رسید. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، فکس و فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، وای‌فای (رایگان) و رستوران اشاره کرد.

4) هتل بویوک کبان (Hotel Buyuk Keban)

این هتل در نزدیکی دانشگاه استانبول قرار دارد. هتل ۳ ستاره بویوک کبان دارای ۱۳۱ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون، گاو‌صندوق و حمام خصوصی است. این هتل در نزدیکی بازار بزرگ و ایستگاه مترو قرار گرفته است. با مترو به راحتی می‌توانید به میدان تقسیم بروید. ماهواره، آرایشگاه، دوچرخه، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، پرستاری کودک، فتوکپی، وجود سوییت ماه عسل، روزنامه در هتل، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، خشکشویی، نوشیدنی، مراکز تجاری، ترنسفر فرودگاهی، چک این و چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این و چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، محل سیگار کشیدن، واکس کفش، وای‌فای (رایگان)، رستوران و کافه از امکانات مهم این هتل هستند.

5) هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul)

هتل آدا، هتلی ۳ ستاره با ۱۵ اتاق مجزا است. چشم انداز زیبای این هتل به سمت دریای مرمره و مسجد مهمت پاشا است. ماهواره، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، هتل سیگار ممنوع، خشکشویی و ترنسفر فرودگاهی از امکانات موجود در این هتل است.

6) هتل گلد (Hotel Gold Istanbul)

این هتل ۳ ستاره ۱۱۴ اتاق دارد. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه، تلویزیون، لوازم آرایشی و حمام وجود دارد. فاصله این هتل تا مسجد سلیمانیه ۸۰۰ متر و تا بازار ادویه ۹۰۰ متر است. فرودگاه آتاتورک در فاصله ۱۲ کیلومتری این هتل قرار دارد که از ویژگی‌های مهم این هتل است. فروشگاه، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، سیستم گرمایشی، هتل سیگار ممنوع، خشکشویی، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن و... از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

 

تو‌رها معمولاً این هتل‌های نام برده را بیشتر از سایر هتل‌ها انتخاب و رزرو می‌کنند و به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. این هتل‌ها با وجود ستاره و هزینه پایین‌تر اما امکانات مناسب، محیطی آرام و دنج، خدمه و کارمندان منظم و خوش‌رو دارند و دلیل ستاره پایین‌تر آنها کمتر بودن اتاق‌هایشان است. اگر هزینه از معیار‌های سفر‌تان است، با انتخاب این هتل‌ها و همچنین پروازهای چارتری به استانبول هزینه سفر را پایین آورده و سفری مناسب‌تر داشته باشید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید