بازی فری فایر

هر انچه که باید از بازی فری فایر بدانید!

بازی فری فایر یکی از محبوب ترین بازی هایی است که قابلیت اجرا بر روی سیستم های (IOS) و (ANDROID) را دارا خواهد بود. این بازی فوق العاده در سال های 2010 و 2020 به رکورد بیشترین میزان دانلود دست یافت، چنین رکورد چشمگیری حاکی از طراحی بی نقص آن خواهد بود. برای استفاده از امکانات بیشتر در بازی میتوانید جم تهیه کنید. جم همانند یوسی پابجی موبایل برای بازی پابجی یک ن.ع واحد پولی برای بازی می باشد که با تهیه این واحد پولی میتوانید از امکانات بیشتری استفاده کرده و لذت ببرید.

 

 

معرفی بازی فری فایر

به همین علت بازی گارنا فری فایر به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موجود در گوگل پلی شناخته شده است.

ویکتورشاپ جهت تکمیل اطلاعات مرتبط با بازی گارنا فری فایر، در ادامه مطالب به بررسی بیشتر مشخصات این بازی محبوب پرداخته است.

 

 

نکاتی مهم درباره بازی گارنر

همانطور که اشاره شد، بازی محبوب گارنر فری فایر به عنوان محبوب ترین بازی های آنلاین با قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس خواهد بود.

فری فایر از نمونه گیم های اکشن و محبوبی محسوب می شود که سایت ویکتور شاپ به بیان تمامی نکات مرتبط با آن پرداخته شده است. با توجه به مطالب فوق، سبک بقا و اکشن این بازی ها موجب افزایش محبوبیت و جذابیت آن ها می شود. 

نسخه قدیمی این بازی به گونه ای طراحی شده است، که 30 کاراکتر برای بقا در جزیره ای دور افتاده مجبور به رقابت هستند.

 در ادامه تقاضا بالا و استقبال کاربران، تولید کنندگان این بازی تصمیم بر تولید و عرضه نسخه دوم آن گرفتند. در نسخه دوم بازی فری فایر 50 نفر در این جزیره گرفتار می شوند که همچون نسخه اول مجبور به حفظ بقای خود هستند.

 

ویژگی های بازی گارنر فری فایر

اصلی ترین ویژگی این برنامه گیمینگ کیفیت و وضوح بسیار بالا تصاویر آن است. در واقع جلوه های بسیار حرفه ای موجود در این بازی موجب افزایش طرفداران و کاربران آن می شود.

 همچنین می بایست اشاره کرد که وضوح تصاویر در طراحی این برنامه به گونه ای است که تمامی جزئیات با بالا ترین کیفیت به نمایش گذاشته می شود.

 البته می بایست در نظر داشت که تمامی محبوبیت این برنامه محدود به این ویژگی نخواهد بود. بنابراین در ادامه مطالب به سایر ویژگی های این برنامه اشاره شده است.

  • ساختار بازی بسیار بزرگ و آزاد طراحی شده است.
  • دارای متنوع ترین نقشه ها و مکان های جذاب
  • گرافیک بسیار فوق العاده به همراه ارائه جزئیات

 

 

معرفی شخصیت های فری فایر

از آنجا که این بازی به عنوان محبوب ترین بازی های اکشن چند نفره است، دور از انتظار نیست که دارای کاراکتر های متعددی باشد.

 تمامی این 50 کاراکتر با ارائه قابلیت های متفاوتی می توانند کاربر را به پیروزی نزدیک نمایند. البته نکته قابل توجه این است که تعداد بالای کاراکتر ها موجب خستگی ناپذیری کاربران می شود. در این قسمت برای تکمیل اطلاعات، به معرفی کاراکتر های اصلی این بازی خواهیم پرداخت.

اولین کاراکتر بازی فری فایر مردی به نام مارو است که قابلیت افزایش خسارت در رنج و فاصله طولانی را خواهد داشت.

 

 در ادامه پسری به نام دبی طراحی شده است که افزایش دقت آن به هنگام حرکت کردن به میزان 13% تخمین زده می شود.

 در مقابل دختری به نام زین در این بازی وجود دارد که فراتر از محدودیت ها قرار گرفته است. این کاراکتر تضمین کننده سلامت بالایی خواهد بود که قابلیت تحمل آسیب به دیوار ها و سپر ها را خواهد داشت.

اسکایلر نیز شخصیتی قوی شناخته شده است که توانایی اجرا ترفندی منحصر به فرد را دارا خواهد بود. این فرد به عنوان خواننده پاپ ویتنامی شناخته شده است که قابلیت اجرا موج بزرگی در عرض 50 متر را خواهد داشت.

 

سایر شخصیت های فری فایر

همانطور که چندین بار در مطالب قبلی به آن اشاره شد، نسخه دوم بازی فری فایر دارای 50 کاراکتر است. با توجه به فراوانی کاراکتر ها، در این قسمت به معرفی اصلی ترین آن ها پرداخته می شود.

  • داشا ( دختر 26 ساله، کاهنده آُیب های سقوط)
  • کرونو (مردی 35 ساله، افزایند سرعت و ایجاد سپری مستحکم)
  • شیرو (پسر 19 ساله رزمی کار و نشان دهنده جای دشمن)
  • کشمیر (مردی 31 ساله و افزاینده اچ پی در سطح پایین)
  • لوکتا ( فوتبالیست حرفه ای که افزاینده میزان سلامتی کاربر است.)
  • کلی ( دختری دونده و افزاینده سرعت جابجایی در لول پایین)
  • جابی (مرد 30 ساله، عضو ارتش و تعویض کننده دکمه خودکار خشاب)

 

نحوه بازی کردن در فری فایر

از آنجا که بقا شرط پیروزی در بازی فری فایر است، توصیه می شود برای یادگیری این بازی از پایه به سایت ویکتورشاپ مراجعه نمایید.

 پس از یادگیری پایه این بازی و اجرا آن به صورت مبتدی می بایست به برخی از تکنیک های بقا دسترسی داشته باشید. در واقع ضروری است که برای حفظ جان کاراکتر های خود در طول بازی وابسته به تکنیک های زیر مبارزه نمایید.

  • عدم اعمال اقدامی برای باز کردن چتر نجات
  • اقدام به فاصله گرفتن از شهر ها
  • اجتناب از وسایل نقلیه
  • انتخاب سپر و زره محافظ

 

تاثیر داشتن جم فری فایر ارزان

جم فری فایر به عنوان واحد پول و ارزش آن شناخته می شود. در واقع جم ها الماس هایی هستند که قابلیت تهیه و خرید تجهیزات متعددی را به کاربران خواهند داد.

 استفاده از این جم ها و ارتقا تجهیزات موجب افزایش حساسیت و هیجان بازی خواهد بود. بنابراین با داشتن مقدار کافی از جم فری فایر ارزان می توانید شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید.

البته نکته حائز اهمیت این است که تعداد بالای این الماس ها، در صورت پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

قیمت جم فری فایر

از آنجا که اینترنت کشور در حالت تحریم به سر می برد و میزان دسترسی دلخواه را به کاربران نمی دهد، خریداری اینترنتی این جم ها دشوار خواهد بود.

با توجه به نکات فوق، می بایست در نظر داشت که خریداری هر یک از این جم ها چه به صورت گیفت چه به حالت کارت دارای نوسان قیمت خواهند بود. بنابراین توصیه می شود برای خریداری جم فری فایر به سایت های معتبری همچون ویکتور شاپ مراجعه نمایید. از دیگر خدمات این سایت میتوان به سی پی کالاف موبایل نیز اشاره کرد برای اطلاع از قیمت سی پی کالاف موبایل به لینک درج شده مراجعه کنید.

 

/پایان رپرتاژ اگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید