پایان قدرت فروشگاه‌های اینترنتی

"هزار مارکت" پایان قدرت فروشگاه‌های اینترنتی

بسیاری از کسب و کارها در کنار روش های سنتی، در حوزه فروش آنلاین نیز فعالیت می‌کنند. این روش فروش از یک سو به رونق هرچه بیشتر کسب‌و‌کار آنها یاری می‌رساند و از سوی دیگر هزینه ایجاد بستر آنلاین برای فروش محصول به تنهایی به صرفه نخواهد بود. همواره اگر دنبال فروش هستید، باید آن را در بسترهای جمعی پیدا کنید.

 

هزار مارکت چیست؟

هزار مارکت با هدف قدرت برابری دادن به همه مارکت‌ها، فعالیت خود را با کمک به صاحبان کسب‌وکارها آغاز کرده تا بتواند تمامی کسب و کارهای آنلاین و آفلاین را در یک پلتفرم کنارهم و برای فروش بیشتر هر کدام از طرفین فراهم آورد.

در حقیقت این پلتفرم با ایجاد یک بستر ارتباطی بین فروشندگان و خریداران، به فروشندگان کمک می‌کند تا محصولات خود را به روشی هوشمند و کارآمد به فروش برسانند. با هزار مارکت هر مغازه ای آنلاین می‌شود.

 

اپلیکیشن هزار مارکت در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌های موبایل قرار دارد. اپلیکیشن به صورت هوشمند نزدیک‌ترین مغازه و کسب‌وکار مربوط به کالای درخواستی را به کاربر نمایش می‌دهد و کاربر با توجه به اطلاع از قیمت محصول، هزینه و زمان ارسال، می‌تواند سفارش خود را ثبت کرده و با ثبت آدرس می‌تواند پرداخت وجه را از طریق درگاه بانکی انجام دهد.

 

نحوه کار هزار مارکت به چه صورت است؟

هزار مارکت در اولین شروع خود، دارای نوزده صنف می‌باشد و در آینده نزدیک با توجه به سیاست‌های توسعه هزار مارکت به تمامی اصناف سوق داده خواهد شد.

تمامی مغازه‌ها و مراکز خدماتی، ثبت شده در پلتفرم هزار مارکت کنترل کیفی می‌شوند و مشتری مداری از ارزش‌های سازمانی هزار مارکت است.

کاربران هزار مارکت موظفند به مارکت‌هایی که از آنها خرید کرده‌اند امتیازی بین یک تا پنج بدهند.د ر صورتی که امتیاز مارکتی کمتر از عدد سه باشد، غیرفعال خواهد شد و نمی‌تواند به فعالیت خود در هزار مارکت ادامه دهد، و به این صورت یکی دیگر از ارزش های سازمانی هزار مارکت "حذف میکنیم" مشهود می‌باشد.

 

هزینه راه اندازی مارکت در هزار مارکت چقدر است؟

  1. راه اندازی مغازه در هزار مارکت به صورت رایگان امکان‌پذیر است و صاحبان کسب‌وکارها بدون پرداخت هزینه می‌توانند لیست کالاهای خود را ثبت کنند.
  2. برای احراز هویت در هزار مارکت، صاحبان کسب‌وکارها موظف به ارسال تصویر جواز کسب‌و‌کار و کارت ملی می‌باشند.

 

وجه تمایز هزار مارکت نسبت به سایر رقبا در چیست؟

  1. تصویه حساب آنی با صاحبان کسب‌و‌کارها
  2. جامع ترین پلتفرم از لحاظ تنوع مغازه‌ها و کسب‌وکارها
  3. کلیه عملیات بعد از ثبت سفارش، بر عهده صاحبان کسب‌وکارها می‌باشد.
  4. هزار مارکت به شدت هوشمند بوده و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند زمان، هزینه و محدوده ارسال خود را مشخص کنند.
  5. پایش صاحبان کسب‌وکارها یکی دیگر از ویژگی‌های هزار مارکت می‌باشد.
  6. جمع شدن تمامی کسب‌و‌کارها در هزار مارکت، توانسته راحتی خرید و مقایسه محصولات را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.
  7. کاهش زمان وهزینه ارسال با توجه به ارسال مستقیم کالا توسط خود صاحب کسب‌و‌کار یکی دیگر از مزیت‌های هزار مارکت به شمار می‌رود.

 

با خرید از هزار مارکت در زمان خود صرفه جویی کنید و در کمتر شدن ترافیک و تردد ماشین‌های تک سرنشین برای خرید، به شهر خود کمک کنیم.

شهر با هزار مارکت واقعا آنلاین است!

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید