RAZIELBOOK

پایان نگرانی‌ها درباره دسترسی به حساب های مالی و شخصی بعد از مرگ!

در زندگی پر زرق و برق و پر مشغله امروز، هرکدام از ما اطلاعات مهمی داریم که در عصر تکنولوژی به شکل سنتی بر روی تکه کاغذ، لای کتاب و یا در گاوصندوق نگهداری می‌کنیم. اطلاعات خصوصی، حساب های مالی، اسناد مهم کاری، تاریخ تولد عزیزانمان، تاریخ اتفاقات مهم زندگی ما و مهمتر از همه وصیت نامه‌مان که هرکدام بدون ساماندهی و بصورت پراکنده در زندگی ما وجود دارند.

 

مشکل اصلی چیست؟ داشتن جایی ثابت و امن برای طبقه بندی و نگهداری از تمام این اطلاعات و رویدادها که باید به ما یادآوری شوند! چقدر خوب می‌شود؛ اگر راهی برای دسته بندی و ساماندهی این اطلاعات پیدا کنیم؟ چقدر خوب می‌شود؛ اگر بتوانیم تمام این اطلاعات را در محلی واحد و با امنیت بالا نگهداری کنیم؟ چقدر خوب می‌شود؛ اگر کسی همه اتفاقات مهم زندگی مان را به ما یادآوری کند تا آنها را در این زندگی پر هرج و مرج از یاد نبریم؟

 

چقدر خوب می‌شود؛ کسی مورد اطمینان وجود داشته باشد تا بتوانیم وصیت نامه مان را با خیال آسوده به او بسپاریم و مطمئن باشیم که او پس از مرگ، مو به مو تمام موارد را اجرا خواهد کرد و تمام نامه‌هایی را که به عزیزانمان نوشته ایم به آنها تحویل خواهد داد.

 

انسانها محدود به مکان و زمان هستند

به گزارش ccn : تصور کنید! محل کار خود را ترک می‌کنید و در مسیر برگشت به منزل سندی را که در شرکت تنظیم کرده‌اید را در ذهن خود مرور می‌کنید و یک لحظه متوجه می‌شوید که موارد جدیدتری برای تکمیل سند احتیاج است و ممکن است روز بعد این اطلاعات از ذهن شما پاک شود. در این صورت شما به علت محدودیت به مکان، امکان تغییر اسناد برای شما به تعویق می‌افتد.

 

درباره پس از مرگ خود و اطلاعات حساب های مالی و اسناد مهم خود فکری کرده‌اید؟

مرگ همیشه با ترس و هراس همراه است، همه ما در زمان حیاتمان هزار و یک راز نهفته داریم، هزار و یک داستان و هزار و یک دغدغه. شاید بد نباشد بعد از حیاتمان هم بتوانیم همچنان با خیلی از افراد در ارتباط باشیم، و در واقع این امکان فراهم باشد که بتوانیم در زمان حیاتمان وصیتی را در جایی مطمئن ثبت کنیم که بعد از وفات برای افراد مشخصی ارسال شود.

 

آیا اسناد شما هم با مرگ شما از بین خواهند رفت! یا شاید اسرار پنهانی که دوست داریم بعد از مرگمان افشا شود؟ یا محرمانه ای که به گوش رسانه‌ای برسد، یا حتی اینکه هر ساله و در تاریخی گل یادبودی به عزیزی برسد و خیلی کارهای دیگری که دوست داریم برای دوستان و عزیزانمان بعد از مرگمان انجام دهیم. اما در واقع همه این موارد شبیه به آرزوی محال است چون دیگه دستمون از دنیا کوتاه است.

 

تصور کنید در زندگی بعدی خود، یک فرشته گوش به فرمان دارید که ارتباط شما را با این دنیا ماندگار می‌کند و هرگاه که نیاز داشتید می‌توانید پیام‌های خود را به دوستان، عزیزان و همکاران خود برسانید. خیلی هیجان انگیز است وقتی بتوانیم بعد از مرگ،‌ هر سال روز تولد عزیزانمان را با یک شاخه گل و یک پیام زیبا تبریک بگوییم. یقینا این حجم از اطلاعات و پراکندگی مکان‌های مختلف نگهداری آنها شما را سردرگم کرده است؛ حال به این فکر کنید، که برای سازماندهی این حجم از اسناد کافیست یک اپلیکیشن آنلاین داشته باشید که در هر زمان و مکان قابل دسترس بوده و همه آنچه که گفتیم را برای شما برآورده کند. عملا تمام آرزوهای ما را در رفع محدودیت مکان و زمان برآورده کند.

 

حل مشکل دسترسی به حساب های مالی و شخصی بعد از مرگ

یک کمپانی چند ملیتی در سوئد با برند گیت ترید از ارائه وب اپلیکیشنی خبر داده که با کمک اون شما می‌توانید آرشیو اسناد خود را تنظیم کنید، دفتر خاطرات داشته باشید و خاطرات روزمره خود را بنویسید، حتی عکس یا ویدیو در خاطرات خود آپلود نمایید، پسوردهای حساب‌های شخصی و حساب های مالی را با یک سازوکار امن نگهداری کنید، reminderهای خود را ثبت کنید، همچنین شما می‌توانید وصیت نامه‌ها یا اسنادی تنظیم و مشخص کنید که در زمان خاصی برای یک سری افراد ارسال شوند. این اپلیکیشن با نام تجاری RAZIELBOOK در حال عرضه است. نکته قابل توجه این نرم افزار، پیاده سازی در بستر بلاک چین و مبتنی بر بازار cryptocurrency است؛ یک ایده جذاب به عنوان فرصت سرمایه گذاری در بازار رو به رشد توکن‌ها و ارزهای دیجیتالی.

 

در جمع بندی تعاریف بالا و در تکمیل آن می‌توان گفت RAZIEL BOOK محدودیت‌های بُعد زمان و مکان را حذف کرده و هم در زمان حیات و هم بعد از حیات، دست از سر کاربرانش بر نمیدارد و با پیاده سازی در بستر بلاک چین، قابل اتکا و بی دغدغه و امن، در دسترس است.

 

پروژه RAZIELBOOK مرحله پیش فروش خصوصی سهام خود را پشت سر گذاشته است و در تاریخ ۱۵ جولای به صورت عمومی، بخشی از سهام خود را برای عموم مردم از طریق ICO عرضه خواهد کرد.

 

یکی از محاسن این پروژه عدم تحریم ملیت‌های مختلف هست و با آرزوی برقراری صلح در جهان امکان سرویس دهی به همه مردم جهان از جمله ایران را فراهم نموده است.

 

رازیل جهت تشکر و قدردانی از کاربرانی که در وب سایت Ico.RazielBook.com ثبت نام می‌کنند در نظر دارد بخشی از سهام خود را بصورت رایگان به آنها اختصاص دهد. برای دریافت سهام بصورت رایگان روی لینک Ico.RazielBook.com/identity/regiser کلیک نمایید.

 

منبع : ویرلن

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید