پرشین الیت

پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

ورود به عرصه معامله یا ترید ارزهای دیجیتال و موفقیت در آن مستلزم داشتن دانش کافی نسبت به بازار و نوسانات آن، اخبار و رویدادهای مختلف و به کارگیری استراتژی‌های مبادلاتی و دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای کسب سود است. داشتن چنین اطلاعاتی برای همه امکان‌پذیر نیست. برای همه افرادی که این اطلاعات را دارند، در غالب سایت‌های پیش‌بینی سیگنال اقدام به خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال می‌نمایند. این مقاله سعی در معرفی شرایط خرید و فروش ارز دیجیتال و معرفی ویژگی‌های بهترین سیگنال ارز دیجیتال دارد.

 

سیگنال ارز دیجیتال

معامله‌گران ارز دیجیتال برای رسیدن به سود یا باید به روش سنتی و ریسک کردن متکی بوده و به‌صورت شانسی اقدام به خرید و فروش ارز خود کنند، که در این صورت یا یک شب به یک میلیونر تبدیل شده و یا تمام دارایی خود را از دست خواهند داد و یا چنانچه با دانش تحلیل بازار و نمودارها آشنایی ندارند نسبت به خرید سیگنال ارز دیجیتال که همان پیشنهاد بهترین معاملات توسط افراد حرفه‌ای و آموزش دیده است، اقدام نمایند.

برای خرید و فروش سیگنال، هزینه دسترسی ماهانه به سرویس اطلاع‌رسانی تحلیل بازار و خبرهای به روز را پرداخت کرده و در کنار خرید سیگنال دقیق ارز دیجیتال، باید اطمینان حاصل کنید که معاملات شما به‌صورت مؤثر مدیریت شده و شیوه‌های مناسب مدیریت ریسک بر روی سرمایه شما در معاملات انجام می‌گیرد.

 

لزوم نیاز به خرید و فروش سیگنال‌ها

مهم‌ترین مزیت سیگنال‌ها این است که آن‌ها داده‌های تجاری ارزشمندی را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهند. با بینش‌هایی که ارائه می‌دهند، می‌توانید دارایی‌های خود را به‌طور مؤثر مدیریت کنید. با استفاده از سیگنال‌ها، می‌آموزید که چگونه ضررها را متوقف کنید، اهداف را تعیین کنید و نقاط مناسب برای خروج و ورود به تجارت برای به حداکثر رساندن سود خود را بیاموزید. آن‌ها اطلاعات عمیق‌تری نسبت به آنچه در اینترنت یا از طریق تجزیه و تحلیل در رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آورید، ارائه می‌دهند. تریدرهای مبتدی با بررسی این سیگنال‌ها با روند کار بیشتر آشنا شده و با گرفتن اطلاعات کافی پس از مدتی خودشان هم یک تریدر حرفه‌‌ای می‌شوند و خیلی زود حتی از دریافت این سیگنال‌ها هم بی‌نیاز می‌شوند.

 

کانال‌های رایگان خرید و فروش سیگنال بیت کوین

معمولاً دقیق‌ترین سرویس سیگنال ارز دیجیتال قبل از اینکه به شما اجازه دهد به کانال آن‌ها بپیوندید، از شما هزینه‌ای دریافت می‌کند. البته، با توجه به تخصص آن‌ها و اهمیت اطلاعاتی که ارائه می‌دهند، تا حدی این هزینه قابل درک است.

با این حال، برخی از سایت‌ها و کانال‌های ارائه‌دهنده سیگنال، اجازه ورود رایگان به تریدرها داده و سیگنال رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. گزینه‌های رایگان به تریدر این امکان را می‌دهد تا در بودجه خود صرفه‌جویی کند. اما به‌خاطر داشته باشید که برخی از اپراتورهای کانال یک اتصال کلاهبردار را اجرا می‌کنند و یا قصد کلاهبرداری از تریدرها را دارند و یا تازه کار هستند و قصد کسب تجربه با استفاده از سرمایه شما را دارند. در این صورت چنانچه قصد ندارید برای خرید سیگنال هزینه‌ای کنید، بهتر است سرمایه کمی را بر روی سیگنال‌های پیشنهادی رایگان سرمایه‌گذاری کنید تا در صورت موفق نبودن، کل سرمایه خود را از دست ندهید.

 

 

نحوه انتخاب بهترین سیگنال کریپتو

بازار ارائه سیگنال ارز دیجیتال بازاری شلوغ و پر از رقابت و در عین حال پر از افراد سودجو و کلاهبردار است. انتخاب بهترین سیگنال ارز دیجیتال کار آسانی نیست. بهتر است در این انتخاب به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید با خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال سود خود را افزایش داده و تجربه شیرینی از معامله در بازار ارز دیجیتال داشته باشید.

برخی از معیارهای انتخاب بهترین فروشنده سیگنال عبارتند از:

  • عملکرد گذشته

هنگام جستجوی بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال متوجه شدیم که ارائه‌دهندگان نتایج قابل تأییدی را ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که شما در واقع می‌توانید تک تک سیگنال‌هایی را که توسط ارائه دهنده ارسال شده و اینکه آیا منجر به سود یا زیان شده است را مشاهده کنید. البته، سرویس‌های سیگنالی مایلند این اطلاعات را به‌صورت عمومی به اشتراک گذاشته و آنچه برای آن‌ها به‌عنوان سابقه خوب تلقی می‌شود را به اشتراک بگذارند. با این اوصاف به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته هیچ تضمینی برای نتایج آینده ارائه نمی‌دهد.

  • منبع سیگنال

از آنجا که قرار است شما بر اساس سیگنالی که دریافت می‌کنید سرمایه خود را وارد بازار کنید، باید بدانید سیگنال‌ها بر اساس کدام تحلیل FA یا TA یا ترکیبی از هر دو به شما داده شده و یا فقط بر اساس غریزه تصمیم گرفته شده است.

یک متخصص که FA رمز ارز را در کنار TA خود در هر زمان در نظر می‌گیرد، قطعاً سیگنال‌های بهتری نسبت به دیگری که فقط تجزیه و تحلیل فنی دارایی‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند، ارائه می‌دهد.

  • ضمانت

برخی از سایت‌ها و کانال‌ها در قبال سیگنالی که ارائه می‌دهند ضمانت بازگشت پول دارند. اهمیت این ضمانت‌نامه را نباید نادیده گرفت. این به شما این امکان را می‌دهد تا سیگنال‌های ارائه‌دهنده را در زمان واقعی بدون ریسک پول آزمایش کنید.

  • تحقیق در مورد کسانی که سیگنال ارائه می‌دهند

صاحبان سایت‌ها و یا کانال‌های خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال ممکن است تصویر زیبایی از خود ارائه داده و یا در سابقه خود فقط موفقیت‌های خود را ثبت کرده باشند، در این صورت بهترین راه تحقیق در مورد آن‌ها متصل شدن به سایر کاربرها و نظرسنجی در مورد عملکرد آن‌ها است. می‌توانید قبل از عضویت در سرویس، در گوگل سرچ کنید تا بدانید اعضای فعلی چه می‌گویند.

 

 

  • بازارها و جفت‌های ارزهای دیجیتال ارائه شده

این گزینه ایده خوبی است که بدانید ارائه‌دهندگان سیگنال انتخابی شما به دنبال کدام بازارهای رمزنگاری و جفت‌ها هستند.

 

اطاعات مورد نیاز در زمان خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال

به‌طور کلی ارائه دهنده‌های سیگنال با توجه به اطلاعات خود و دانش تحلیل بازار و نمودارها زمان مناسب برای خرید و یا فروش ارز را به تریدرها و یا معامله‌گران ارائه می‌دهند. این سیگنال‌ها علاوه‌بر زمان دقیق باید حاوی اطلاعات دیگری نیز باشدکه عبارتند از:

  • قیمت

سایت ارائه‌دهنده سیگنال قیمت داد و ستد ارز دیجیتال را به تریدر ارائه می‌دهد، اما با توجه به تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها فقط چنانچه تریدر بسیار سریع بوده و یا از ربات‌های مخصوص خرید و فروش ارز استفاده نماید، می‌تواند به قیمت تعیین شده معامله را انجام دهد.

  • نوع ارز

انتخاب درست نوع ارز و زمان مشخص ارتقا سرمایه کار آسانی است. نوع ارز بدان معنی است که کدام در چه زمان و چه ارز دیجیتالی خرید و یا فروخته شود که تریدر بیشترین سود را کسب خواهد کرد. نام ارز باید به‌صورت لاتین و یا با جفت ارز نوشته شود.

  • اطلاعات تحلیلی

هنگام دریافت سیگنال ارز دیجیتال، باید اطلاعات تکمیلی مانند علت انتخاب یک ارز و زمان مشخص انتخاب معامله را دریافت کنید. معامله‌گر با دریافت این اطلاعات و بررسی آن‌ها بر روی نمودار پس از مدتی خود به یک کارشناس ارز دیجیتال تبدیل شده و دیگر نیازی به خرید سیگنال ندارد. سیگنال حاوی این اطلاعات غالباً کمی گران‌تر از سایر سیگنال‌ها است (اندیکاتور ارز دیجیتال)، اما چون برای تریدرها همانند یک کلاس درس است، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

 

سخن پایانی

گروه ارائه‌دهندگان سیگنال‌های ارز دیجیتال راهی مطمئن برای انتخاب مغز معامله‌گران باتجربه در فضای معاملات ارزهای رمزنگاری شده بر روی دارایی‌هایی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و آنهایی که باید از آن‌ها دور باشید. برای معامله‌گران که مایل به فعالیت در بازار با یک راهنمای ثابت هستند، هریک از این گروه‌ها بسیار خوب عمل خواهند کرد.

وقتی گروه سیگنال‌های ارز دیجیتال خود را انتخاب می‌کنید، ضروری است که فرکانس سیگنال‌ها و مبادلات آن‌ها را پوشش داده و میزان پشتیبانی گروه را در نظر بگیرید. هزینه نیز نقش مهمی در انتخاب سایت یا کانال مدنظر شما دارد. در بین گروه‌های مختلف، گروه‌هایی هستند که به بیان همزمان اخبار فاندامنتال و سایر اخبارهای بازار ارز به‌صورت خصوصی به تریدرها می‌پردازند. ورود به این کانال‌ها غالب مستلزم خرید اشتراک کانال است.

مجموعه سایت پرشین الیت متشکل از تحلیل‌گران برتر ایران در زمینه خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های سیگنال‌دهی در ایران است. تحلیل‌گران این مجموعه با دنبال کردن روند حرکتی ارزهای مجازی و ارائه تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال سیگنال بایننس و سیگنال بایننس فیوچرز را به روش پله‌ای و مارتینگل همراه با ۷۲ ساعت تست وی آی پی رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

 

سایت پرشین الیت به‌صورت اس ‌‌ام اس و ایمیل به مشتریان خود اطلاع‌رسانی می‌کند. علاوه‌بر این، کانال تلگرامی دارد که به‌صورت رایگان اخبار بازار ارز و مقالات آموزشی تجزیه و تحلیل نمودارها را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین تصمیم را گرفته و بیشترین سود را کسب نمایند.

سایت سیگنال دهی ارز دیجیتال پرشین الیت به آدرس https://persianelite.org یکی از موفق‌ترین سایت‌های خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال در ایران است و تلاش دارد با ارائه بهترین سیگنال‌های تحلیل شده که دارای دقت بالایی هستند به افزایش عملکرد و کم کردن ریسک معاملات مشتریان و تریدرهای خود کمک کند. با پیوستن به خانواده پرشین الیت از لذت تریدینگ سودبخش در بازار ارز دیجیتال لذت ببرید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید