چگونه بدون دانش فنی یک سایت زیبا طراحی کنیم؟

چگونه بدون دانش فنی یک سایت زیبا طراحی کنیم؟

در گذشته برای ساخت سایت باید هزینه زیادی پرداخته می‌شود و ماه‌‌ها نیز باید منتظر می‌ماندید اما امروزه با وبزی، با پرداخت هزینه‌ای کم به صورت آنی، دقیقا همان وب‌سایتی که مد نظر است را می‌توان تحویل گرفت.

یکی از سایت‌سازهای موجود در ایران برای طراحی یک سایت زیبا، سایت‌ساز وبزی است. مهم نیست برای چه کاری نیاز به سایت است؛ برای کسب‌وکار، نمایش نمونه‌کارها یا یک سایت برای مشتریان. با کمک سایت‌ساز وبزی به‌راحتی و در کمترین زمان می‌توان سایتی که در ذهن است را طراحی کرد.

 

سایت‌ساز وبزی ده‌ها قالب دارد که می‌توان از میان آنها یک قالب را انتخاب کرد یا اینکه از ابتدا بدون نیاز به کدنویسی و به‌سادگی قالب دلخواه را طراحی کرد. در وبزی به‌آسانی با کشیدن و رها کردن می‌توان هر چیزی را تغییر داد و شخصی‌سازی کرد.

سایت ساز وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به کاربران خود امکان طراحی یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودشان را بدون نیاز به دانش فنی می‌دهد. برای طراحی سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت نیست و در کمتر از یک ربع می‌توان سایت دلخواه را طراحی کرد و یک سایت حرفه‌ای و خیره‌کننده داشت و با استفاده از صدها ابزار مختلف برای طراحی در وبزی، می‌توان سایتی طراحی کرد که در هر دستگاهی (کامپیوتر، تبلت، موبایل) نمایش داده شود. با استفاده از دامین اختصاصی، ایمیل اختصاصی، ابزارهای مارکتینگ و ... مانند یک حرفه‌ای می‌توان کسب‌وکار آنلاین را با سایت طراحی شده وبزی آغاز کرد.

 

راهکارهای حرفه‌ای برای کسب‌وکار

وبزی برای هر کسب‌وکاری، راه‌کارهای حرفه‌ای پیشنهاد می‌دهد.

فروشگاه‌ساز وبزی: با استفاده از فروشگاه‌ساز وبزی به‌راحتی می‌توان یک فروشگاه حرفه‌ای در سطح فروشگاه‌های مطرح ایجاد کرد. هر امکانی که برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز است، در اختیار قرار خواهد گرفت. همچنین با استفاده از امکانات مارکتینگ وبزی، به‌راحتی می‌توان فروش خود را افزایش داد.

وبلاگ‌ساز وبزی: با استفاده از وبلاگ‌ساز وبزی، به‌راحتی می‌توان شروع به بازاریابی محتوا کرد و مطالب، اخبار و ... را با مشتریان خود به‌اشتراک گذاشت.

ویرایشگر قالب وبزی: با استفاده از ویرایشگر قالب وبزی به‌راحتی می‌توان هر موردی که نیاز است را به سایت خود اضافه کرد؛ به‌عنوان مثال قسمت نمونه‌کارها، تماس با ما، درباره ما و ...

 

خلاقیت خود را محدود نکنید

وبزی مانند یک زمین بازی است. جایی که هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد و به راحتی می‌توان ایده‌های بی پایان را به تحقق رساند. هیچ محدودیتی در خلاقیت نیست و کنترل همه‌چیز برای طراحی یک سایت خلاقانه در وبزی فراهم است. با استفاده از سایت‌ساز وبزی می‌توان دقیقا همان سایتی که مد نظر است را ساخت.

 

تکنولوژی‌های پیشرفته

اکثر تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی وب در سایت‌ساز وبزی در دسترس است.

کشیدن و رها کردن: به‌آسانی ظاهر و محتوای سایت را با کشیدن و رها کردن می‌توان درست کرد.

دیده‌شدن در گوگل: ابزار پیشرفته‌ی سئو در سایت‌ساز وبزی کمک می‌کند تا به‌آسانی سایت خود را برای موتورهای جستجو مثل گوگل بهینه کرد.

سایتی برای موبایل: تعداد کاربران موبایل هر ساله بیشتر از گذشته می‌شود. با استفاده از سایت‌ساز وبزی، سایت را می‌توان برای موبایل به‌راحتی تنظیم کرد.

انیمیشن و پارالکس: با استفاده از انیمیشن و افکت‌های مختلف مثل پارالکس می‌توان به سایت جان داد.

سرعت بالا: سایت‌های ساخته‌شده با وبزی با کمک استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز در کمتر از چند میلی‌ثانیه بارگذاری می‌شوند.

هاست ابری: وب‌سایت در ابرها میزبانی می‌شود؛ به این معنی که در هر زمان و هر مکانی می‌توان به سایت دسترسی داشت.

 

چگونه می‌توان با وبزی سایت ساخت؟

می‌توان وبزی را برای هفت روز تست کرد و در مدت زمان آزمایشی، سایت را ساخت. کافی است مراحل زیر دنبال شود.

مرحله اول:  ابتدا باید وارد صفحه قالب‌ها شد. می‌توان روی دکمه‌ی مشاهده، برای هر قالب کلیک کرد تا قالب را بررسی کرد؛ سپس قالب سایت دلخواه را انتخاب کرد و «ساخت سایت با این قالب» را زد.

مرحله دوم: قالب‌ها تنها نقطه شروع وب‌سایت  هستند. می‌توان دکمه‌ی ویرایش قالب را زد و قسمت‌های جدید مثل تصاویر، گالری، متن، دکمه و ... را به صفحه‌ی خود اضافه کرد؛ صفحات جدید درست کرد و محتوای هر صفحه را تغییر داد.

مرحله سوم: بعد از تکمیل وب‌سایت کافی است روی گزینه‌ی ارتقاء سایت کلیک کرده و یکی از پکیج‌های وبزی را متناسب با نیاز انتخاب کرد. پس از انتخاب پکیج، می‌توان آدرس سایت خود را تعیین کرده و فعالیت حرفه‌ای را در فضای آنلاین آغاز کرد.

  /پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید