چگونه در تمامی خریدهای خود تخفیف بگیریم؟

چگونه در تمامی خریدهای خود تخفیف بگیریم؟

اینترنت روند زندگی ما را تغییر داده است؛ بخصوص که با گسترش این پدیده طی سال‌های اخیر در کشور، شاهد افزایش تعداد خدمت دهندگان بر این بستر از جمله فروشگاه‌های آنلاین و خدمات دهندگان اینترنتی هستیم. تقریباً همه ما حداقل یک بار از فروشگاه‌های آنلاین خرید کرده‌ایم و یا از خدمات اینترنتی نظیر تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، تماشای فیلم و سریال مورد علاقه و... نیز به صورت روزانه بهره برده‌ایم. خدمات دهندگانی نظیر دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، فیلیمو و... از جمله برندهایی هستند که راحتی انجام کارهای روزمره را به ما هدیه داده‌اند. اما در شرایط کنونی که به صورت روزانه با افزایش قیمت کالا و خدمات روبه رو هستیم، چه راهکاری برای خرید با تخفیف کالا و استفاده ارزان‌تر از خدمات اینترنتی وجود دارد؟ در ادامه با ما همرا باشید تا با راهکارهایی برای دریافت تخفیف در تمامی خریدهای خود آشنا شوید.

 

اگر سری به فروشگاه‌های آنلاین زده باشید حتما متوجه جشنواره‌ها و تخفیف‌هایی که در زمان‌های مختلف توسط این فروشگاه‌ها برگزار می‌شود، شده‌اید. این پیشنهادات برای خرید شامل طیف وسیعی از کالا نظیر کالای دیجیتال، کالای مربوط به خانه و آشپزخانه، محصولات آرایشی و بهداشتی و... می‌شود. اما چگونه می‌توان از این جشنواره‌ها و تخفیفات مطلع شد؟ از طرفی خدمات دهندگانی نظیر اسنپ فود، فیلیمو، تپسی و... نیز برای ترغیب کاربران به استفاده از خدماتشان، کدهای تخفیفی در نظر می‌گیرند. چطور می‌‍شود از این کدهای تخفیف باخبر شد؟

آفردیلی (offerdaily.ir) یکی از بهترین راه کارهای موجود تا به حال است. این وب سایت که حدود یک سال از فعالیتش می‌گذرد، طی همکاری گسترده با برندها و خدمات دهندگان مختلف و به صورت جامع و یکپارچه، نسبت به جمع آوری و ارائه پیشنهادات تخفیف دار و کد تخفیف اقدام می‌نماید. در این وب سایت خدمات کاملی در خصوص خرید کالا و یا استفاده بهینه‌تر از خدمات دهندگان اینترنتی ارائه می‌شود که در ادامه با اصلی‌ترین خدمات آن آشنا خواهید شد:

 

  • ارائه پیشنهادات تخفیف دار

پیشنهادات تخفیف دار به مجموعه پیشنهاداتی اطلاق می‌شود که امکان خرید یک کالا یا محصول را با تخفیف و قیمتی کمتر از قیمت اصلی آن میسر می‌سازد. طبیعتاً مهلت استفاده از این پیشنهادات محدود است و در صورتی که در زمان مشخص به فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود مراجعه نکنید، فرصت استفاده از آن را از دست خواهید داد. اما راهکار ساده‌تری نیز وجود دارد. در آفردیلی به صورت روزانه پیشنهادات تخفیف دار فروشگاه‌های مطرح اینترنتی جمع آوری و براساس دسته بندی‌های بهینه در سایت منتشر می‌شود. بنابراین برای بهره‌مندی از این پیشنهادات تنها کافی است به سایت آفردیلی سری بزنید و کالای مورد نظر خود را از میان هزاران کالای تخفیف دار موجود انتخاب و خرید خود را تکمیل نمایید. دقت کنید که آفردیلی فروشنده هیچ کالایی نیست و تنها پیشنهادات تخفیف دار را معرفی می‌کند و برای تکمیل فرآیند خرید، از طریق لینک اختصاصی هر محصول به فروشگاه اصلی منتقل می‌شوید.

فرض کنید برای نهار امروز خود می‌خواهید از اسنپ فود غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. یا برای استفاده از خدمات اپلیکیشن مورد علاقه خود لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید. در این صورت کافی است با مراجعه به سایت آفردیلی و جستجوی برند یا خدمات مورد نظر خود، از آخرین کدهای تخفیف فعال خدمات دهندگان مطلع شوید. این اتفاق می‌تواند تجربه استفاده از خدمات را برای شما دوچندان نماید. ضمن اینکه در کنار کدهای تخفیف معرفی شده، نحوه استفاده از کد تخفیف و اطلاعات اجمالی در خصوص برند و خدمات دهنده مورد نظر شما نیز ارائه شده است.

  • تولید و انتشار مقالات راهنمای خرید کالا

حتما برای شما نیز پیش آمده که قصد خرید کالایی را داشته‌اید اما از نکات اساسی به هنگام خرید آگاه نبودید و در نهایت بعد از خرید متوجه شدید کالای خریداری شده کارایی مورد نظر شما را نداشته است. بنابراین وجود مرجعی به جهت ارائه اصلی‌ترین نکات به هنگام خرید هر محصول می‌تواند مفید واقع شود. از طرفی معمولاً در هر گروه کالایی تعدادی محصول وجود دارد که توسط افراد زیادی خریداری و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. چنانچه به لیستی از این محصولات هم دسترسی داشته باشید نیز فرآیند انتخاب کالای مورد نظر ساده‌تر خواهد شد. اما اگر موفق به انتخاب کالای مورد نظر خود شدید و قصد خرید آن را داشتید چه کار خواهید کرد؟ آیا در اینترنت نام محصول را جستجو می‌کنید تا بتوانید فروشگاه اینترنتی مناسب را بیابید؟ راهکار بهتری هم وجود دارد. در بخش راهنمای خرید آفردیلی، شما به تعداد زیادی مقاله در خصوص نکات کلیدی برای خرید محصولات دسترسی دارید. ضمن اینکه لیست پرفرش‌ترین و بهترین کالاهای مرتبط با مقاله ارائه شده است که به همراه لیست قیمت، امکان خرید آن از ارزان‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی نیز میسر است. بنابراین با مراجعه به وبلاگ آفردیلی به خدمات کاملی در خصوص خرید کالا دسترسی خواهید داشت.

بخش‌های ذکر شده از اصلی‌ترین خدمات قابل ارائه توسط آفردیلی است که روز به روز نیز در حال کامل‌تر شدن است. هدف از ایجاد این سایت ارائه خدمات جامع و کاملی است که کاربران را از بررسی سایت‌های متعدد بی نیاز می‌کند. آفردیلی سبک جدید از تجربه خرید اینترنتی و استفاده از خدمات مختلفی را ایجاد کرده و امیدواریم در این راه موفق‌تر از گذشته عمل کند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید