اپلیکیشن هلسی

اپلیکیشن هلسی؛ برای سلامتی خود برنامه ریزی کنیدنسخه 1.0.9

امتیاز کاربران
4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

مشغله‌های کاری روزمره و ترافیک شهری از جمله دلایلی هستند که باعث میشوند تا حدودی به سلامتی خود بی توجهی و یا پیگیری روند درمانی خود را فراموش کنیم. اپلیکیشن هلسی که در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم به شما کمک میکند که بتوانید خدمات درمانی موردنیازتان را به راحتی و در منزل یا محل کارتان دریافت کنید. اپلیکیشین هلسی در اپلیکیشن هلسی شما میتوانید به صورت آنلاین درخواست نیروی متخصص کنید و با توجه به نیاز خود کادر درمانی مورد نیازتان را جهت حضور در منزل یا محل کارتان رزرو نمایید. به طور کلی در حال حاضر هلسی، 7 دسته بندی اصلی درمانی را در اختیار شما کاربران قرار میدهد.

  • گفتاردرمانی:
با ورود به این بخش میتوانید نسخه پزشکی خود را آپلود نمایید و بر اساس آن برای تکمیل کردن رزرو، مکان و زمان مورد نیازتان را حهت مراجعه کادر مشخص کنید.
  • پرستاری:
با مراجعه به این قسمت میتوانید در 4 بخش کلی درخواست پرستار ثبت کنید. تزریقات پانسمان مراقبت های ویژه سوندگذاری و دیالیز
توجه داشته باشید که با انتخاب هر زیر بخش، شما میتوانید به صورت جزئی تر نیاز خود را مشخص نمایید.
رزرو خدمات درمانی
  • پزشکی:
در حال حاضر این بخش، قابلیت رزرو پزشک عمومی را در خود جای داده است و انتظار میرود در آینده نچندان دور شاهد امکان رزرو پزشک متخصص در این بخش باشیم.
  • کاردرمانی:
با مراجعه به این قسمت همانند صفحات آزمایشگاه و گفتار درمانی لازم است اپتدا نسخه پزشکی خود را آپلود نمایید تا بر اساس آن برنامه ریزی شود و کادر متخصص مربوطه در زمان مورد نظرتان در محل حاضر شود.
  • آزمایشگاه
نکته: هر خدمت واحد مشخصی دارد که در هنگام ثبت سفارش باید به آن توجه نمایید.
موارد فوق تمام امکاناتی نیست که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد و شما با نصب این اپلیکیشن میتوانید از سایر امکانات هلسی بهره‌مند شوید.
رزرو پزشک عمومی یکی از قابلیت های جالب اپلیکیشن هلسی، امکان انتخاب زمان و ساعت مراجعه کادر درمانی میباشد که به شما این اجازه را میدهد که بدون محدودیت زمانی خدمات درمانی مورد نیاز خود را رزرو کنید. نکته: شما میتوانید با انتخاب جنسیت کادر درمانی، شخصی سازی بیشتری را بر روی رزرو خود انجام دهید. همچنین با استفاده از قابلیت کیف پول الکترونیک خود میتوانید بدون دردسر هزینه هایتان را مدیریت کنید. دکتر آنلاین با استفاده از اپلیکیشن هلسی شما میتوانید به صورت مطمئن و با بهترین هزینه خدمات درمانی خود را دریافت کنید و با توجه به سوابق درج شده در اپلیکیشن، برنامه های خود را مدیریت نمایید.
به لطف طراحی خوب رابط کاربری و امکانات متعددی که در برنامه قرار گرفته میتوانید به استارت آپ هلسی اعتماد کنید و بیشتر به فکر سلامتی و روند درمانی خود باشید.
اپلیکیشن هلسی برای رزرو فیزیوتوراپی
نقاط قوت برنامه
  • رابط کاربری روان و با حداقل خطا
  • خدمات متنوع و جامع
  • تجربه کاربری قابل قبول و پرهیز از شلوغی
نقاط ضعف برنامه
  • توقف اجباری برنامه
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اپلیکیشن هلسی، به لطف ایده خوبی که دارد میتواند همیار خوبی برای کسانی باشد که به خدمات درمانی احتیاج دارند و به علت وجود مشکلاتی نمیتوانند به صورت حضوری به درمانگاه ها و مراکز درمانی مراجعه کنند. البته با بهبود مواردی میتوانید کارایی اپلیکیشن را بهبود ببخشید و حس رضایت بیشتری را به کاربرانتان هدیه دهید. مواردی مثل:
  • رفع مشکل "توقف اجباری" هنگام کار با اپلیکیشن
  • تکمیل توضیحات اپلیکیشن به منظور اعتماد سازی بیشتر
  • بهبود پشتیبانی اپلیکیشن

هلسی | سامانه هوشمند درمان در منزل

اپلیکیشن هلسی؛ برای سلامتی خود برنامه ریزی کنید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    فرهاد 5
    آینده دار و بسیار کاربردیه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    رضا صدقی 5
    اپلیکیشن جالبیه. ساده و شیک

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود هلسی از کافه بازار