بازی Zombie Age 3

معرفی بازی Zombie Age 3؛ تا آخرین نفس با زامبی ها بجنگید

در برابر ذهن بشر هیچ سدی وجود ندارد و نمیتوان برای تخیل انسان حد و مرزی قائل شد. این ویژگی سبب گردیده تا شاهد تولید فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای متعددی باشیم که در آنها، موجودات ماورای ذهن مثل زامبی ها ایفای نقش میکنند. برخی از عناوین تولید شده با این موضوع، بسیار شهرت یافته اند و در بین مخاطبان بطور قابل ملاحظه ای محبوب هستند و شاید شما نیز از قبل با آنها آشنایی داشته باشید.

بازی "Zombie Age 3" که در ادامه معرفی کرده ایم، یکی از همین عناوین مشهور میباشد که برای طرفداران سبک اکشن سرگرم کننده خواهد بود. AppReview را در بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

بازی Zombie Age 3

در بازی فوق شما جزو آخرین بازماندگان نسل انسان در عصر زامبی ها هستید که باید از شهر و همنوعان خود در برابر مردگان متحرک دفاع کنید. مهمترین ویژگی "Zombie Age 3"، گیم پلی هیجان انگیز و تمام اکشن آن میباشد که در ساخت آن از سبک قدیمی و محبوب شوتم آپ (Shoot’em Up) الهام گرفته شده و در هر مرحله از آن، باید دسته های پر تعداد زامبی که از زمین و آسمان به سمت شما هجوم می آورند را قتل عام نمایید. گرافیک جالب این بازی اندرویدی نیز با وجود انیمیشن ها و جلوه های تصویری خلاقانه و ترکیب با موزیک هیجانی با افکت های صوتی زدیک به واقعیت، کاربران را مجذوب خواهد کرد.

بازی Zombie Age 3

کنترل کاراکتر در "Zombie Age 3" با یک دکمه که در همه جهات 360 درجه میچرخد، انجام میپذیرد و علاوه بر این دو دکمه دیگر برای استفاده از سلاح گرم و سرد در اختیار شما قرار میگیرد. راهنمای تعاملی بازی، نحوه استفاده از این دکمه ها را آموزش میدهد که البته چندان هم دشوار نیست. این بازی اندرویدی دارای مراحل متعددی میباشد که برای انتخاب هر کدام باید از طریق منوی اصلی اقدام کنید. هر مرحله درواقع نقطه ای از شهر بوده که در آنها، ماموریت های مختلفی از جمله نجات یک شخص بر عهده شما گذاشته میشود. لازم به ذکر است که میتوانید از بخش Goals، لیست هدف ها و روند پیشرفت سطح خود را در بازی فوق ببینید.

بازی Zombie Age 3

بازی Zombie Age 3

از دیگر ویژگی های "Zombie Age 3" که بدون تردید برای علاقه مندان به بازی های سبک اکشن قابل توجه خواهد بود، تنوع بسیار زیاد اسلحه ها، کاراکترها و تجهیزات کمکی مثل نارنجک و غیره میباشد که امکان ارتقای آنها نیز وجود دارد. بدین منظور باید به بخش Equip بروید که در آن، برگه هایی برای انتخاب کاراکتر (Heroes)، اسلحه (Guns)، موتورسیکلت (Bikes)، تجهیزات افزایش قدرت (Boosts) و دوستان کمکی (Friends) به چشم میخورد. بد نیست بدانید که برای آزادکردن برخی از این موارد باید به سطح مشخص رسیده باشید و یا برای ارتقای آنها تعدادی سکه خرج کنید. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ارتقا دادن تجهیزات و کاراکترها در بازی فوق، مدت زمانی به طول می انجامد اما میتوانید با خرج کردن اسکناس، این کار را بدون وقفه انجام دهید.

بازی Zombie Age 3

حال که تا حدودی با قابلیت های "Zombie Age 3" آشنا شدید، وقت آن رسیده که درباره محیط اصلی بازی نیز صحبت کنیم. در هر مرحله شما باید مسیری را تا رسیدن به هلیکوپتر نجات طی نموده و در راه، با زامبی های متعددی درگیر شوید و یا از ورود آنها به یک منطقه جلوگیری نمایید. در مراحل بالاتر، زامبی های متنوع تر و قویتری هم ظاهر میگردند که از بین بردن آنها دشوار خواهد بود و این موضوع هیجان بازی را افزایش میدهد و گیم پلی آن را به خوبی از حالت یکنواختی درمی آورد. شما با کشتن هر زامبی و یا شلیک به دیگر عناصر موجود، میتوانید سکه جمع آوری نمایید و همچنین با انفجار کپسول های گاز و مواردی مثل آن، تعداد بیشتری از زامبی ها را نابود کنید. در این بازی اندرویدی، بخشی به نام Casino نیز وجود دارد که بر اساس شانس و اقبال، تعدادی سکه، اسلحه یا تجهیزات کمکی به شما تعلق میگیرد.

بازی Zombie Age 3

به دلیل طولانی شدن مطلب، قادر به ذکر همه قابلیت های "Zombie Age 3" نیستیم و کشف بقیه آنها را به شما واگذار میکنیم. میلیون ها بار دانلود این بازی اندرویدی و امتیاز بالایی که کاربران سراسر دنیا به آن داده اند، نشان میدهد که یک عنوان حرفه ای با گیم پلی جذاب در اختیار شما قرار گرفته تا از آن در اوقات فراغت خود لذت ببرید. پیشنهاد میکنیم که بیش از این منتظر نمانید و با نصب بازی فوق، به جنگ زامبی ها بروید!

معرفی بازی Zombie Age 3؛ تا آخرین نفس با زامبی ها بجنگید

معرفی بازی Zombie Age 3؛ تا آخرین نفس با زامبی ها بجنگید

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    آرش
    سلام یه قسمتی برای هدف ها (goals) نوشته: Request backups شما میدونید چی کار باید کرد تا رد شه؟

    به این نظر پاسخ دهید