معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 61

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 61

طی دو روز گذشته (14 و 15 بهمن ماه 1395)، تعداد کمی برنامه و بازی در کافه بازار منتشر شدند اما با این حال سعی کردیم از بین آنها، 10 عنوان برتر را انتخاب نموده و در شماره شصت و یک از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 نیایش

این برنامه اندرویدی شامل منتخبی از بهترین ادعیه، زیارات معروف و تعقیبات نمازهای یومیه میشود که میتوانید متن آنها را همراه با ترجمه مطالعه نموده و یا به صدای آنها گوش دهید. برای "نیایش" باید ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 Money

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید مخارج روزانه خود را ثبت و مدیریت کنید که بدین منظور امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "Money" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 ضبط اتوماتیک تماس ها با کیفیت HD

اگر بنا به هر دلیلی نیاز به ضبط مکالمات تلفنی خود دارید، این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا این کار را به راحتی انجام دهید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار از ویژگی های "ضبط اتوماتیک تماس ها با کیفیت HD" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 آیین نامه + خلافی + طرح ترافیک

در این اپلیکیشن اندرویدی، تست هایی برای آزمون راهنمایی و رانندگی گنجانده شده که به صورت آنلاین یا آفلاین میتوانید به آنها انجام دهید که پس از قبولی در آزمون ها امکان استعلام خلافی خودرو و پرداخت حق عبور در طرح ترافیک نیز میسر میگردد. برای "آیین نامه + خلافی + ترافیک" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر مناسب، محتوای مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن رسمی وب سایت خالد بهمنی

این برنامه اندرویدی متعلق به وب سایت خالد بهمنی بوده که محتوای آن را مطالب مفیدی درباره سبک زندگی، ازدواج موفق و غیره تشکیل داده است. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "اپلیکیشن رسمی وب سایت خالد بهمنی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 فروشگاه ساز اینترنتی ویکی مارکت

اگر میخواهید محصولات فروشگاه خود را به صورت اینترنتی بفروشید و به دنبال یک وبسایت اختصاصی برای این کار هستید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید. برای "فروشگاه ساز اینترنتی ویکی مارکت" باید خصوصیاتی همچون محیط جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 کلینیک ساختمانی دورنما

این برنامه اندرویدی حاوی مطالبی درباره انواع تزئینات ساختمانی میباشد که فعالان حوزه ساختمان و سایر مشتریان میتوانند از آن بهره مند شوند. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "کلینیک ساختمانی دورنما" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 گروه ارشد اکسپوآرت

این اپلیکیشن اندرویدی متعلق به گروه ارشد اکسپوآرت میباشد که بطور تخصصی در زمینه نقد و بررسی و اخبار نمایشگاه های ایران فعالیت میکنند و مطالب آن میتواند برای فعالان این حوزه مفید واقع گردد. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "گروه ارشد اکسپوآرت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اتو والپیپر

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید پس زمینه گوشی خود را با انتخاب چند تصویر و بطور خودکار تغییر دهید. برای "اتو والپیپر" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اتوایرانسل

در این اپلیکیشن اندرویدی امکاناتی برای خرید شارژ سیم کارت، فعالسازی بسته های اینترنت همراه و پرداخت قبوض وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "اتوایرانسل" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Stretch Dungeon بازی اکشن و جالب با گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز

Star Sk8r بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی متفاوت

Jupiter Jump بازی هیجان انگیز با گرافیک و گیم پلی جالب

No Brakes بازی به سبک رانندگی با گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک متفاوت

OneMoreJump بازی تفننی با گرافیک زیبا و گیم پلی چالش برانگیز

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید