تم های کاستوم در تلگرام

تلگرام در نسخه 3.17 خود به پشتیبانی از تم های کاستوم مجهز شد

تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان می باشد که به سبب ارائه امکانات و ویژگی های کاربردی، کاربران را مجذوب خود کرده است، برخی از این قابلیت ها در سایر پیام رسان ها نیز دیده می شوند، در حالی که چندین قابلیت خاص و منحصر به فرد بوده و وجه تمایز تلگرام از سایر پیام رسان ها محسوب می شوند.

شخصی سازی یکی از قابلیت های پرطرفدار از سوی کاربران اسمارت فون ها می باشد و ارائه هرگونه امکان در این زمینه مورد تمجید کاربران قرار خواهد گرفت.

تم های کاستوم در تلگرام

آخرین آپدیت پیام رسان تلگرام نیز همین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهد، به طوری که کاربران اندرویدی تلگرام زین پس می توانند با انتخاب تم های کاستوم، رنگ و آب تازه ای به اپلیکیشن خود ببخشند و ظاهر آن را زیباتر کنند. پس زمینه های پیش فرض به خوبی با هدرهای تم انتخاب شده هم خوانی دارند، اما می توانید آنها را به انتخاب خودتان عوض کنید.

تم های کاستوم در تلگرام

علاوه بر این تلگرام یک ویرایشگر تم را نیز در اپلیکیشن تعبیه کرده (که اخیرا به نسخه دسکتاپ نیز افزوده شده است) و با استفاده از آن می توانید تم را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید. می توانید با بازدید از کانال Themes@، از ایده های سایرین نیز مطلع شوید.

تم های کاستوم در تلگرام

بر اساس نوشته وبلاگ منتشر شده از سوی تلگرام، کاربران اندروید هم اکنون باید این آپدیت را دریافت کرده باشند، اما این قابلیت در طول هفته های آینده در دسترس کاربران آی او اس قرار خواهد گرفت. اگر از کاربران اندرویدی تلگرام هستید، هرچه سریع اپلیکیشن را آپدیت کرده و ظاهر جدیدی به تلگرام خود ببخشید و از آن لذت ببرید!

 

http://www.androidpolice.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید