تماشا کنید: اپلیکیشن پیام رسان "Disney Mix" به پلی استور راه گشود

تماشا کنید: اپلیکیشن پیام رسان "Disney Mix" به پلی استور راه گشود

امروزه اپلیکیشن های موبایل رواج گسترده ای بین کاربران یافته اند و ساخت و توسعه اپلیکیشن به یکی از پرطرفدارترین مشاغل تبدیل شده، شرایط حاکم موجب شده تا هر روزه شاهد ورود یک اپلیکیشن جدید به مارکت های گوناگون باشیم، اپلیکیشن های پیام رسان یکی از محبوب ترین دسته بندی های اپلیکیشن ها می باشند، اما آیا به اندازه کافی اپلیکیشن از این نوع در مارکت ها نداریم و میدان برای ورود اپلیکیشن های جدید باز است؟ به نظر می رسد که دیزنی تفکر متفاوتی نسبت به این قضیه دارد، این کمپانی انیمیشن سازی نام آشنا اخیرا اقدام به رونمایی از اپلیکیشن پیام رسان جدید خود با عنوان "Disney Mix" نموده است. توسعه دهندگان این اپلیکیشن تلاش کرده اند تا اپلیکیشن خود را با ویژگی خانواده پسند آن از سایر نمونه های موجود در مارکت متمایز گردانند، به ادعای دیزنی این اپلیکیشن بی خطرترین، بامزه ترین و سرزنده ترین اپلیکیشن پیام رسان موجود می باشد. علاوه بر قابلیت های متعارف پیام رسانی، این اپلیکیشن با تصویرساز بصری، چندین مینی گیم و تعدادی ابزار که والدین را قادر به تغییر و کنترل تجربه کاربری کودکان خود می گرداند، می درخشد و این اپلیکیشن را می توان به عنوان گزینه ای مناسب برای کودکان کم سن و سال با حداقل چهار سال برشمرد.

این اپلیکیشن امن ماندن، محتاط بودن با افراد غریبه آنلاین و تمیز نگه داشتن ارتباطات را به کاربران خود یادآوری می کند. با هر بار باز کردن و لاگین شدن در اپلیکیشن این تذکرات بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند، اما چندان آزاردهنده نیستند. عملیات اصلی اپلیکیشن به خوبی کار می کند و پر از استیکرهایی چت با شخصیت های محبوب انیمیشن های دیزنی است. "Disney Mix" روش ساده ای برای ساخت آوارتارهای کارتونی شخصی سازی شده که در چت ها و بازی های درون اپلیکیشن ظاهر می شوند، در اختیار کاربران خود قرار داده است.

blog_21179_1

به بیان توسعه دهندگان اپلیکیشن، آنها در تلاش جهت ساخت بازی های بیشتر و امکانات به اشتراک گذاری چندرسانه ای هستند که در آینده ای نه چندان دور در بازی جای خواهند گرفت. این اپلیکیشن پیام رسان یک ویژگی یکپارچه به نام "Whistle" را نیز در خود جای داده است، از این قابلیت می توان برای فراخوانی یک ناظر بزرگسال به چت بهره جست.

در خلال رونمایی و معرفی اپلیکیشن، دیزنی والدین را به ارائه بازخورد درباره این اپلیکیشن فرا خواند و از آنها درخواست کرد تا در صورتی که ایده ای برای امن تر و خانواده پسندتر کردن اپلیکیشن دارند، آنها را از این بابت مطلع سازند.

با تمامی اوصاف باید منتظر بود و دید که "Disney Mix" تا چه اندازه برای افرادی که حجم چشمگیری از سایر اپلیکیشن های پیام رسان مانند فیسبوک مسنجر، واتس اپ و وایبر را مورد استفاده قرار می دهد، جذاب خواهد بود. آنطور که پیداست دیزنی بر روی والیدن حساب باز کرده که این اپلیکیشن را بر روی گوشی های کودکان خود نصب کنند، اما تنها گذشت زمان میزان موفقیت این استراتژی را به نمایش خواهد گذاشت. در حال حاضر اپلیکیشن حدود 40 هزار دانلود را از آن خود کرده است، این رقم برای روزهای نخست رونمایی این اپلیکیشن چندان بد به نظر نمی رسد، اما برای یک کمپانی به بزرگی و شهرت و محبوبیت دیزنی و مخاطبین هدف که بچه و حداقل دو اسمارت فون دارند چندان تاثیرگذار نیز نمی باشد. در هر صورت چنانچه به دنبال یک اپلیکیشن پیام رسان جدید نیستید، اما از طرفداران پر و پا قرص دیزنی محسوب می شوید برخی از بازی های اندرویدی دیزنی را دانلود نمایید.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید