معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 70

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 70

به شماره هفتاد از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز رسیدیم و طبق روال همیشه، برترین عناوینی که روز قبل (1 اسفند ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را در این مقاله نام میبریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 کاکتوس

این بازی اندرویدی در سبک کلمات و دانستنی ها تولید شده که میتوانید آن را به صورت آنلاین با دیگر کاربران انجام داده و مهارت خود را در کلمه سازی با حروف درهم ریخته، به رقیب نشان دهید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "کاکتوس" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 ایشلی مدیریت جامع محیط کار

این برنامه اندرویدی برای مدیران شرکت ها یا صاحبان کسب و کارها مناسب خواهد بود و به کمک امکانات مفید آن میتوانند پرسنل خود را به خوبی مدیریت کنند. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "ایشلی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 همراه تو (شارژ،پرداخت قبض،اینترنت)

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید بسیاری از امور روزمره مثل خرید شارژ سیم کارت، عملیات بانکی، پرداخت قبض، رهگیری مرسوله پستی و غیره را به صورت آفلاین و به کمک کدهای USSD انجام دهید. برای "همراه تو" باید به ویژگی هایی همچون محیط زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 تستیک

داوطلبان کنکور میتوانند جهت آمادگی هر چه بیشتر، از امکانات جالب و مجموعه تست های موجود در این برنامه اندرویدی برای شرکت در آزمون پیش رو بهره ببرند. برای "تستیک" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر مناسب، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 فالوور گیر اینستاگرام

اگر صاحب یک صفحه اینستاگرام هستید و میخواهید که تعداد فالوورهای خود را در مدت زمان کم افزایش دهید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "فالوور گیر اینستاگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 مترجم آنلاین

این برنامه اندرویدی در عین سادگی عملکرد به شما کمک میکند تا کلمات یا جمله های انگلیسی یا فارسی را به یکدیگر ترجمه نمایید که به صورت آنلاین انجام میپذیرد. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "مترجم آنلاین" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 همراه بانک

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید امور مختلفی از جمله خرید شارژ سیم کارت، استفاده از خدمات پیشخوان دولت، رزرو بلیط قطار و غیره را انجام دهید. محیط زیبا، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "همراه بانک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 فالوور سیتی

برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده نموده و در مدت زمان کم نتیجه بگیرید. برای "فالوورسیتی" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 لاو 98

این اپلیکیشن اندرویدی با عملکرد ساده خود به شما این امکان را میدهد تا عکس های عاشقانه ای با برچسب های متنوع بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. برای "لاو 98" باید ویژگی هایی از قبیل محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 دنیای رنگی

برای سرگرمی در اوقات فراغت خود میتوانید از این بازی اندرویدی ساده و در عین حال جالب بهره ببرید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "دنیای رنگی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

ملک تبریز اپلیکیشن آگهی خرید و فروش ملک در شهر تبریز

دکوریکور فروشگاه آنلاین خرید لوازم تزئینی

مجله مدیریت و بازاریابی برنامه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صنعت

راندو اپلیکیشن درخواست تاکسی در شیراز

پروفی شاپ برنامه بخش مدیریت فروشگاه ساز پروفی شاپ

لیدریار (آویژه سگال) اپلیکیشن راهنمای نتورک مارکتینگ برای لیدرهای شرکت آویژه سگال

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید