اپلیکیشن اینفوگرام

اینفوگرام شما را به مفیدترین امکانات پیام رسانی مجهز میکندنسخه 3.18.0

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

هرچند اپلیکیشن تلگرام همه امکانات لازم برای پیام رسانی را در اختیار شما قرار میدهد اما شاید برای این کار، به قابلیت های بیشتری نیاز داشته باشید! برای برخورداری از امکانات پیشرفته ارسال و دریافت پیام، میتوانید از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده کنید که اینفوگرام یکی از آنهاست. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه شوید. اپلیکیشن اینفوگرامقابلیت های جالب و مفیدی که باعث میشوند شما از اپلیکیشن فوق به جای تلگرام یا در کنار آن استفاده نمایید، شامل موارد زیر میشود: حالت روح : با فعال کردن این قابلیت وقتی که پیام های دیگران را میخوانید، تیک دوم برای آنها نشان داده نمیشود. پاسخگوی خودکار : اگر این گزینه را در منوی کناری لمس کنید، مواقعی که در دسترس نباشید یک متن پیش فرض در جواب به مخاطبین ارسال میگردد. بازدید های پروفایل من : با استفاده از این امکان میتوانید از تعداد دفعاتی که پروفایل شما توسط دیگران بازدید شده مطلع شوید.   علاوه بر موارد نام برده، گفتگوهای شما در اینفوگرام تفکیک شده اند تا دسترسی راحت و سریعتری به آنها داشته باشید. این تفکیک بر اساس همه چت ها، اشخاص، گروه ها، سوپرگروه ها، کانال ها، ربات ها، آخرین پیام ها و برگزیده ها صورت گرفته است. دیگر امکانات این برنامه اندرویدی عبارتند از: آیدی یاب : یافتن اشخاص، کانال ها و ربات ها با جستجوی نام کاربری آنها جارو برقی : حذف آسان و سریع انواع فایل ها برای جلوگیری از پر شدن حافظه پوسته ها : تغییر رنگبندی و شخصی سازی قالب گرافیکی با انتخاب تم های دلخواه   اپلیکیشن اینفوگرام  ارسال پیام با امکانات بیشتر برنامه فوق یک پیام رسان است و باید قابلیت هایی ویژه ای بدین منظور داشته باشد. با اشاره بر روی هر پیام در گفتگوها، اینفوگرام امکانات زیر را در اختیارتان قرار میدهد:

  • ارسال مجدد پیام ها بدون نقل قول و نمایش نام فرستنده
  • امکان فروارد یک پیام بطور همزمان برای چند نفر
  • فروارد پیشرفته و ویرایش متن پیام قبل از ارسال
  همچنین شما میتوانید صدای خود را بعد از قرار دادن فیلترهای صوتی مثل صدای هیولا، بچه، کلفت یا نازک برای دیگران ارسال کنید.   گزینه های بخش تنظیمات اینفوگرام بد نیست به عنوان آخرین توضیحات، گزینه های بخش تنظیمات این اپلیکیشن اندرویدی را نیز نام ببریم:
  • روشن و خاموش کردن حالت روح
  • نمایش یا عدم نمایش وضعیت درحال تایپ برای دیگران
  • ارسال تیک دوم
  • برداشتن زبانه های تفکیک گفتگوها
  • تغییر فونت
  • وارد کردن متن دلخواه برای پاسخگوی خودکار
  اپلیکیشن اینفوگرامهمانطور که ملاحظه کردید، اینفوگرام از امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی تلگرام بهره میبرد و در عین حال کاملا فارسی است. این ویژگی ها باعث شده اند تا در مدتی کوتاه، تعداد کاربران زیادی این پیام رسان را نصب کنند. البته اپلیکیشن فوق هنوز نیاز به توسعه و ایده پردازی های بیشتر دارد اما در همین حد نیز وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد.   قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • رابط کاربری استاندارد و ظاهر زیبا
نقاط ضعف برنامه
  • کم دقتی در پیاده سازی برخی از امکانات
  اپلیکیشن اینفوگرامپیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه هرچند در بررسی های انجام شده مشکل بزرگی در اینفوگرام ندیدیم و امکانات آن نیز برای پیام رسانی کافی به نظر میرسند اما در عین حال، انتظار بیشتری از این برنامه اندرویدی داشتیم. برخی از اپلیکیشن های مشابه این پیام رسان، قابلیت های دیگری هم دارند که در مواقع خاص کاربرد خواهند داشت. به تولیدکنندگان برنامه فوق پیشنهاد میدهیم که آن را در نسخه های بعدی توسعه داده و امکانات بیشتری را اضافه کنند.

اینفوگرام

اینفوگرام شما را به مفیدترین امکانات پیام رسانی مجهز میکند

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


اپلیکیشن اینفوگرام