0

اژه‌ای انتخاب مجدد قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

اژه‌ای انتخاب مجدد قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت
بازدید 17
اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در فضای مجازی نوشت: به برادرم محمدباقر قالیباف که مدیری جهادی و نستوه و میدان‌دیده است، خدا قوت گفته و انتخاب مجدد او به ریاست مجلس با آرای اکثریت نمایندگان را تبریک می‌گویم. 

دکتر قالیباف، حقاً و انصافاً در جنگ‌های 12 روزه و رمضان و پس از آن، در عرصه‌های «میدان» و «دیپلماسی» جهاد کرد. 

وفق فرمایشات امامین انقلاب، مجلس در رأس امور و ریل‌گذار کشور است. 

قوه قضاییه آماده است بیش از گذشته با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم آن، همکاری و مساعدت داشته باشد. 

در دوره اخیر بیشترین سطح تعامل میان بخش‌های مختلف دستگاه قضا و نمایندگان مجلس برقرار شد؛ با این وجود ما کماکان معتقدیم که امکان گسترش هر چه بیشتر سطح تعاملات میان قوای قضاییه و مقننه وجود دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *