آخرین راه(معمایی و ترسناک)

آخرین راه، نجات یا فرارنسخه 1.02

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ماجرایی
  • قیمت : ۵۰۰۰ تومان
  • حجم : ۱۸۴٫۴ مگابایت

بازی آخرین راه ماجرای فردیست که برادر خود را بعد از مدت ها که به دلایل نامعلومی ناپدید شده بود پیدا می کند اما به واقعیتی باور نکردنی روبرو می شود. برادر او به ویروسی بسیار خطرناک مبتلا شده و قصد گرفتن جان او را دارد. در این موقعیت هم باید از برادر خود بگریزد و هم راهی را برای فرار از این موقعیت خطرناک که افراد دیگری هم غیر از برادرش دچار ویروس شده اند پیدا کند. آخرین راه یک بازی معمایی و ترسناک است که به صورت اول شخص عرضه شده و سعی می کند شما را درگیر معماهای سخت و گاها پیچیده کند. در ابتدای بازی شما با شخصی که شما را دنبال میکند که همان برادر کاراکتر اصلی داستان هست روبرو می شوید تا به یک در بسته میرسید و در حالی که گیر افتادید و کاری از دست شما بر نمی آید باید با سنگ به سر او بزنید تا بیهوش شود و شما نجات پیدا کنید. بعد از آن وارد مرحله اول بازی می شوید که باید با حل معماها مانند پیدا کردن کلید و ... راه خروج را پیدا کنید. افکت های صوتی مناسب و موزیک های پس زمینه متنوع، حس ترسناک بودن بازی را به خوبی منتقل میکند. محیط بازی هم به خوبی ساخته شده اما اگر کیفیت بافت ها کمی بیشتر بود و جزییات بیشتری داشت لذت بهتری را به مخاطب القا می کرد.  

برای حل معماها باید به سراغ هر چیزی که میبینید بروید تا شاید نشانه ای یا وسیله ای برای حل آنها پیدا کنید. کارتون ها، بشکه ها، اتاق ها و حتی جعبه های برق و ... سعی کنید از قدرت کنجکای خود به خوبی استفاده کنید.
  نکته ای که در آخرین راه وجود دارد این است که زمان شما برای یافتن راه فرار محدود است و به مرور زمان از جان شما کاسته می شود. البته در بعضی جاها می توانید سورنگ هایی را برای تزریق سلامتی پیدا کنید که چندان هم آسان نیست. در کل بازی هر چیز به درد بخوری را که پیدا میکنید درون جعبه که به صورت آیکون سفید رنگ در سمت چپ بالا نمایش داده شده قرار میگیرد و هر وقت لازم شد می توانید با لمس آن آیکون محتویاتش را ببینید و از آنها در صورت لزوم استفاده کنید.   اگر در بعضی جاها برای حل معماها hint به کاربر داده می شد کمی بهتر بود. چون در بعضی مواقع حل یک معما کمی زمان بر میشود و کاربر را خسته می کند. در مجموع بازی آخرین راه با استفاده از انیمیشن های خوب، موزیکهای پس زمینه مناسب، افکت های صوتی جذاب توانسته در این سبک بازی، اثر خوبی را تولید و روانه بازار کند. شما هم نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید :)  

ویدیوشاتی کوتاه از بازی آخرین راه

 

آخرین راه(معمایی و ترسناک)

آخرین راه، نجات یا فرار

نقاط قوت و ضعف

  • انیمیشن ها خوب
  • افکت صوتی جذاب
  • موزیک پس زمینه مناسب
  • عدم استفاده از فونت خوانا
  • بیش از حد سخت بودن بعضی از معماها

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود آخرین راه(معمایی و ترسناک)