0

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان فضایی و پارک فناوری اطلاعات

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان فضایی و پارک فناوری اطلاعات
بازدید 84
– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز و در حاشیه نمایشگاه الکامپ، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ایجاد مرکز نوآوری در حوزه فضایی میان سازمان فضایی ایران و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر حسن سالاریه؛ معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و دکتر مصطفی مافی؛ رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات رسید با هدف توسعه و رشد فناوری‌های نوین در حوزه فضایی با تمرکز ایجاد مرکز نوآوری در سایت پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات منعقد شد.

دسترسی آزاد به داده‌های ماهواره‌ای توسط سازمان فضایی ایران

ایجاد شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری در حوزه فضایی کشور با بهره‌مندی از فعالیت تخصصی و ملی پارک، توسعه زنجیره ارزش و حمایت از اشتغال تخصصی و پایدار در حوزه فضایی در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای استقرار و حمایت از تیم‌های نوآور، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپای فعال در حوزه فضایی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *