0

ابراهیم حاتمی کیا: ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده‌ایم!

ابراهیم حاتمی کیا: ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده‌ایم!
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینمای ایران در واکنش به شهات مقام معظم رهبری و حملات ناجوانمردانه اسرائیل و آمریکا به ایران یادداشتی را منتشر کرد.

در متن یادداشت حاتمی‌کیا آمده است:

یا شاهد

ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده ایم.

داغ سیصد هزار لاله پرپر بوستان همیشه بهار ایران زمین.

داغ عروج امام شهیدان ؛خمینی کبیر(ره)،

داغ قاسم سلیمانی ها،محمدباقری ها،رشیدها،سلامی

ها،حاجی زاده ها…

و امروز ؛ داغ شهادت مظلومانه دخترکان معصوم دبستان

میناب و امیران و سردارانمان…

و از همه جان سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت

وآقایی مردمان نجیب این میهن خدایی، آقایمان حضرت

آیت الله امام خامنه ای(ره).

ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده ایم!

ننگ‌مان باد، اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمامی

حرامی‌یان یزید ِزمان، سر به دیوار کوفته، زانوی غم در بغل بگیریم.

سرباز کوچک ، ابراهیم حاتمی کیا

۱۰ اسفند ۱۴۰۴

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *