0

افزایش سهمیه ایران در آسیا/ استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان؟+جدول

افزایش سهمیه ایران در آسیا/ استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان؟+جدول
بازدید 16

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر افزایش تعداد تیم‌های رقابت‌های لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم گرفت. به همین دلیل سهمیه فوتبال ایران که پیش از این ۱+۱ بود به ۲ سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا کرد. همچنین ۱ سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به ایران تحقق گرفت.

پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان (تیم‌های اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت.

به این ترتیب استقلال و تراکتور مستقیم به رقابت‌های لیگ نخبگان خواهند رفت و سپاهان هم مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ خواهد شد. در پی این افزایش سهمیه، عربستان با ۳ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه غیر مستقیم لیگ نخبگان آسیا و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب دارد.

افزایش سهمیه ایران در آسیا/ استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان؟+جدول

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *