0

انتصاب سه عضو جدید هیئت مدیره بیمه سلامت

انتصاب سه عضو جدید هیئت مدیره بیمه سلامت
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، طی احکام جداگانه ای، حسنعلی غفاری، اکبر افتخاری علی آبادی و حسن رودگری را به عنوان سه عضو جدید هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران منصوب کرد.

وزیر بهداشت عنوان داشت: در راستای اجرای مصوبه تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۴ مجمع عمومی عادی (فوق العاده) سازمان بیمه سلامت ایران و با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران منصوب می‌شوید.

اولویت های هیئت مدیره جدید

۱. پیشنهاد اهداف و راهبردها در حوزه بیمه سلامت به مجمع عمومی و حصول اطمینان از اجرای سیاست‌های تدوین شده به نحو مقتضی

۲. سیاست‌گذاری در راستای بهره‌مندی حداکثری آحاد جامعه فاقد پوشش بیمه‌ای از خدمات سازمان

۳. تدوین راهبردهای توسعه، خلق منابع جدید و بهره‌مندی از نظام بهره‌وری منابع

۴. تدوین سیاست‌های گسترش و توسعه سازمان الکترونیک

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *