0

سیم‌کارت فیزیکی آیفون احتمالا امسال هم حذف نمی‌شود

سیم‌کارت فیزیکی آیفون احتمالا امسال هم حذف نمی‌شود
بازدید 68

مدل‌های پرو آیفون ۱۷ احتمالاً همچنان در برخی کشورها با درگاه سیم‌کارت فیزیکی عرضه خواهند شد. این گمانه‌زنی را یکی از افشاگران نسبتاً خوش‌سابقه در ایکس مطرح کرد.

پیش‌تر وب‌سایت اینفورمیشن گزارش داده بود اپل امسال می‌خواهد درگاه سیم‌کارت فیزیکی را در کشورهای بیشتری حذف کند. مشخص نیست این اقدام در کدام بازارها انجام می‌شود.

در آمریکا، تمام مدل‌های آیفون ۱۴ به‌بعد درگاه سیم‌کارت ندارند و به‌طور کامل از فناوری eSIM استفاده می‌کنند؛ اما تاکنون اپل هیچ آیفونی بدون درگاه سیم‌کارت را در بازارهای خارج از آمریکا عرضه نکرده است.

انتظار می‌رود مدل کاملاً جدید آیفون ۱۷ ایر به‌دلیل طراحی فوق باریکش، در بیشتر یا همه‌ی کشورها بدون درگاه سیم‌کارت عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط
  • بهترین گوشی های آیفون در بازار ایران [خرداد ۱۴۰۴]

  • محبوب ترین گوشی های آیفون در بازار ایران [تابستان ۱۴۰۴]

اپل هنگام معرفی سری آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲، eSIM را ایمن‌تر از سیم‌کارت فیزیکی توصیف کرد. کاربران می‌توانند همزمان حداقل هشت eSIM را روی یک آیفون مدیریت کنند و نیازی به تهیه، حمل یا تعویض سیم‌کارت فیزیکی در سفر نخواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *