0

«الگوریتم» از ۱۵ مهر روی آنتن می‌رود

«الگوریتم» از ۱۵ مهر روی آنتن می‌رود
بازدید 68


دریافت
182 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، بنا به تصمیم اتخاذ شده از سوی معاونت سیما پخش سریال اکشن پلیسی «الگوریتم» ساخته بیژن میرباقری از شامگاه امشب سه‌شنبه پانزدهم مهر در ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می‌شود.

سریال «الگوریتم» براساس فیلمنامه ای از آرش قادری و بازنویسی بیژن میرباقری جلوی دوربین رفته و در آن بازیگرانی چون مهدی زمین‌پرداز، پیام احمدی‌نیا، بهار قاسمی، بهادر زمانی ، سعید شریف، امیرکاوه آهنین‌جان، محسن قصابیان، فرشید زارعی‌فرد، محمدرسول صفری، علی جلالی، سیاوش گرجستانی، مهدی علی‌پور، سانای امیرآبادی، سلمان فرخنده، کامران کاظمی، هدیه رضایی، سعید نبوی، نیکو آزاد، مریم ماهور، صالح صارمی و سام نوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «الگوریتم»آمده است : «پیاده که به ته خط رسید، بازی عوض می شه، بازیگر واقعی همون مهره ایه که دیده نمی شه، مهره ای که نمی بینی، سرنوشتت رو رقم می زنه. حرکت بعدی همیشه از تو جلوتره. سربازی که به ته خط می رسه، سرباز نیست، وزیره!».

سریال «الگورتیم» از محصولات مرکز سیما فیلم است که در ۵۲ قسمت آماده پخش شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اَپ ریویو منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *