نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر

آموزش ویدیویی نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر

بعد از مسدود شدن تلگرام، نسخه های غیر رسمی آن به سرعت زیادی در مارکت های ایرانی با امکانات بیشتر و بعضی از ویژگی های ایرانی پسند منتشر شدند. یکی از این پیام رسان ها به نام تلگرام طلایی به علت داشتن همه امکانات تلگرام رسمی و دور زدن فیترینگ با استقبال زیادی مواجه شد. به طوری که این پیام رسان در کافه بازار بیش از ۱۴۰۰۰۰۰۰ نصب فعال دارد.   با این حال تلگرام طلایی فقط نسخه اندروید دارد و جهت استفاده بر روی کامپیوتر باید از همان نسخه رسمی استفاده کنید که دارای مشکلات فیلترینگ است. در این مطلب میخوام روشی را به شما آموزش بدهم که بتوانید تلگرام طلایی رو خیلی راحت روی کامپیوتر(ویندوز، مک) نصب و استفاده کنید.

برای نصب تلگرام طلایی روی کامپیوتر به شبیه ساز اندروید نیاز دارید.
اول از همه شما به یک شبیه ساز اندرویدی برای سیستم عامل خودتون نیاز دارید. شبیه سازهای مختلفی برای این کار وجود دارند یکی از بهترین آنها NOX است. با نصب این نرم افزار روی کامپیوترتون میتونید هر برنامه اندرویدی رو به راحتی نصب کنید و دقیقا مثل گوشی ازش استفاده کنید. برای دانلود ‌nox player به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود Nox App Player

دانلود آخرین نسخه تلگرام طلایی از کافه بازار

  بعد از نصب نرم افزار nox player، فقط کافیه تلگرام طلایی رو نصب و استفاده کنید. در ویدیوی زیر این مورد رو به شما آموزش خواهم داد. با من باشید :))

آموزش ویدیویی نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر

آموزش ویدیویی نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر

اینها را هم بخوانید